Van welke cake had je een hoge verwachting maar viel tegen toen je hem stookte.

Ook hier de sky palms, slecht vond ik m niet maar voor die prijs en de oorspronkelijke filmpjes/verwachting was t bagger.
En ik vind t zeer spijtig om te zeggen maar de flying serpents van evolution was zijn geld echt niet waard, ging veel te snel effect was zo weer weg en kleuren waren niet mooi. Lights off heaven was lekker fel en mooie staarten maar de boeketten waren niet mooi rond gingen te hoog en de burst was te zwak. Ook de rainbow twinkler was niet zoals verwacht. Van de evolution potten die ik had was alleen de red fury in blue erg mooi, maar nog te duur.
Had het graag anders gezien door de positieve insteek hier vanuit evolution op t forum, maar t is niet anders.
Ik heb er dikke korting op gehad door een ruil voor andere producten maar zou ze zelfs voor die prijs niet kopen, laat staan de originele prijs.
Ik hoop echt dat hier verandering in komt, ik had een paar jaar oude lights off heaven nog staan (1.0 haha) en die was fantastisch.

Secret salute vond ik waardeloos en klapte gewoon minimaal.
X-tase van Vuurwerktotaal viel ook tegen, magere boeketjes en niet als op de video.

Ook de Sky palms. Het was niet per se slecht, maar gewoon totaal anders dan ik had verwacht/gewild. De burst was erg zacht, boeketten vielen in het niet bij de cruel traction (wellicht ook niet zo'n slimme keuze om deze paar minuten na deze box te schieten), en de effecten bleven niet erg lang hangen.

De battle ground van schuurmans viel behoorlijk tegen, geen bijzonder grote effecten en matige burst, big 19 knalde hem er dik uit. De sky warrior van shogun viel tegen qua effect grote, maar was wel mooi.

De Titanium Thunder helaas. Al m'n siervuurwerk knalde harder. En de Blue Crystal van Cafferata, die schoot zich in 2 seconden leeg, toch zonde voor 55 euro.

Supernova van vuurwerkmania bij mij. Jammer dat importeurs niet eerlijk zijn bij de importeur demo. Voor mij reden om geen vuurwerkmanie meer te kopen. Jammer, want het concept met die cakeboxen van ze is geweldig.

De Event 5, de It's Mine en de Event 4 Seasons vielen mij naar verwachting toch wat tegen, minder geweld dan waar ik op rekende. Echter nog prima producten, de toeschouwers vonden ze alsnog ge-wel-dig. :wink:

de Toxic van Zena, gelukkig had ik m gratis bij een bestelling maar wat een slappe burst en kleine boeketten.
:( had er echt veel meer van verwacht en ben blij dat ik er niks voor heb betaald.
heel anders als de andere Zena cake's die ik had, die gingen wel goed met beste burst klappen en soms flink grote boeketten.

De absolute flopper van het jaar: De Supernova. Wat een slechts product was dat zeg. Grote 30mm tubes, maar de effecten sloegen echt nergens op. Was ik nu toch maar voor de showbox 1 gegaan:bonk:

De It's mine. Superdik op een demo gezien, nu maar magertjes en ander tempo. Schoot hem na de Cross van Marijn/MX. Wat een verschil.

Vond de Warrior Collection nogal tegen vallen,
Had er na alle goede berichten wat meer van verwacht.
De boeketten verdwenen bijna naast de Extreme Salute 2.0 cake's

Sky palms helaas toch tegen gevallen.. Alle 2014 versies waren dus anders en niet zoals eerder werd aangegeven. Helaas :(

Ik heb bij toeval 2 verschillende, de goede ouwe en de slechte nieuwe.
Niet normaal wat een verschil zeg, eigenlijk belachelijk gewoon. De goede versie voor 12e geschoten en bizar goed.

De 2e ging na 12 uur, wat een afgang. :(

De Eindbaas. kreeg hem als vervanger van pontificaal maar voor 20 euro normaal is dit echt niks bijzonders matige burst te kleine boeketen wel leuke efecten. De cakes uit het wat schaft de pot pakket van het zelfde merk hadden veel mooiere bursten :)

Wij hadden hier meerdere projecten voor tussen 19.00 en 02.00, waarvan 4x Sky Palms er 1 was! Omdat ik hoopte dat het een geniale bak zou zijn, hadden we deze als een van de laatste projecten, maar viel compleet in het niet bij eerder geschoten projecten. Het zijn mooie boeketten, maar zelfs per 4 gaf het mij nog niet helemaal de wow-factor!

Verder viel mij al het Cafferata Showtime spul wat tegen, op de Fast Silver Whistling en de Colorfull peony na. De Silver Comet mines vond ik maar matig en de Falling Leaves cake was ook niet geniaal uitgevoerd. Ook de Splitting Neon viel mij vies tegen. De boeketten gingen naar zo'n enorme hoogte, dat je er amper nog wat van zag. De crosettes waren wel redelijk fel, maar er was amper nog wat van een crosette over!
De colorfull peony is nog te halen bij megavuurwerk, zijn de cakes de prijs waard?

Back
Bovenaan