Van der Veen vuurwerk Nieuw Weerdinge

Als eerste gefeliciteerd met het 20 jarige bestaan en als tweede wil ik vermelden dat het een top actie is, jammer dat het voor mij niet aan te rijden is :rolleyes:

Leuke aktie, leuke showroom. Gisterenavond mijn bestelling afgehaald!
Nog gefeliciteerd met 20 jaar! Alleen jammer dat de flashing salute op was.
Deze is helaas vergeven aan anderen ondanks ik had besteld.
Tip voor volgend jaar: Leg bestellingen achteruit!
Of laat het op zijn minst weten, moest er in de auto achter komen dat deze er
maar 1x in zat en ik een vervangend product had gekregen.
Wel netjes dat ik een duurder vervangend product heb gekregen!

Jammer dat die Cybercop bij jullie het verkeerde label had. Stond echt Cybercop op het label maar het was de Gladiator kwa uitvoering!. De Thunder Queen Rockets lijken niet op het plaatje van de website (oude serie??). Verder goed spul van Katan. Voor aankomend oud en nieuw de 1 + 1 actie gewoon lekker aanhouden.

Mijn kinderen vonden de panda beertjes geweldig.

We hopen dat iedereen tevreden was dit jaar. Door de zeer grote drukte zal er vast wel een foutje her en der zijn gemaakt. wij gaan volgende week al weer om de tafel voor dit jaar en gaan zeker iedereen weer verrassen.

is er nog belangstelling voor karton verkoop in januari tegen zeer unieke prijzen. geef dan even persoonlijk berichtje.

team van der veen vuurwerk nieuw weerdinge

We hopen dat iedereen tevreden was dit jaar. Door de zeer grote drukte zal er vast wel een foutje her en der zijn gemaakt. wij gaan volgende week al weer om de tafel voor dit jaar en gaan zeker iedereen weer verrassen.

is er nog belangstelling voor karton verkoop in januari tegen zeer unieke prijzen. geef dan even persoonlijk berichtje.

Zie bericht boven origineel bericht.

Was idd een top actie! Ondanks een foutje zou ik weer terug komen volgend jaar.
Het was mooi vuurwerk van katan! Goede overstap!

Kartonverkoop met unieke prijzen is altijd goed :D..Ben benieuwd

ook bij Van der Veen karton Junior Jack gekocht. bij thuiskomst open gemaakt. Je verwacht immers dat er ook in zit wat er opstaat. Echter naar 115 km weer terug in Enschede....verassing Ekim in het karton. Gebeld echter was het volgens de heren een fout van de chinees...er zat nl wel een kooi om. Voordeel van de twijfel en 's avonds een ontstoken. Helaas geen twijfel echt de Ekim. je begrijpt dat ik als vuurwerkfreak erg hiervan baalde....project schrappen en nee je gaat niet op de dag der dagen ff weer 230 km rijden.

Maar goed karton is m.u.v 1 nog helemaal compleet. Wat nu??!! ik heb geen zin om straks van het kastje naar de muur te worden gestuurd waarin leverancier en verkooppunt met de vinger naar elkaar gaan wijzen en geen verantwoordelijkheid durven te nemen (is een aanname) bovenstaande bericht is reeds geplaatst in topic vragen aan Katan 2015

ook bij Van der Veen karton Junior Jack gekocht. bij thuiskomst open gemaakt. Je verwacht immers dat er ook in zit wat er opstaat. Echter naar 115 km weer terug in Enschede....verassing Ekim in het karton. Gebeld echter was het volgens de heren een fout van de chinees...er zat nl wel een kooi om. Voordeel van de twijfel en 's avonds een ontstoken. Helaas geen twijfel echt de Ekim. je begrijpt dat ik als vuurwerkfreak erg hiervan baalde....project schrappen en nee je gaat niet op de dag der dagen ff weer 230 km rijden.

Maar goed karton is m.u.v 1 nog helemaal compleet. Wat nu??!! ik heb geen zin om straks van het kastje naar de muur te worden gestuurd waarin leverancier en verkooppunt met de vinger naar elkaar gaan wijzen en geen verantwoordelijkheid durven te nemen (is een aanname) bovenstaande bericht is reeds geplaatst in topic vragen aan Katan 2015

Altijd beginnen bij het verkooppunt. Ik werk zelf in een winkel (andere branche) maar bij dit soort dingen ruilen wij altijd de artikelen om of geven zelfs geld terug en zorgen dat wij dat geld weer terug krijgen van de leverancier.

Zo hoort het ook te gaan in Nederland.

gewoon omruilen in december 2015

groetjes van der veen

Net even gekeken op de site,wel leuk spul en 1+1 gratis op veel producten...alleen wel jammer dan dat bijvoorbeeld de jw34 49,99e moet kosten,dan betaal je dus gewoon 2 potten!

wij gaan naar China om onze eigen producten te laten produceren.
hierdoor gaan we diverse artikelen op ruimen tegen bodem prijzen
het betreft de volgende artikelen
Comets
MT
Beautiful
Assorted Blink
Big Fan
Immortal Wall
Mega Cauliflower
Gold Willow
FleX
Cowboy Fan