[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

jammer hij is niet beter geworden, geen crackling meer en de burst zijn beduidend zachter, de oude ramde de nieuwe er compleet uit.

jammer hij is niet beter geworden, geen crackling meer en de burst zijn beduidend zachter, de oude ramde de nieuwe er compleet uit.

Mee eens. Had een heel karton gehaald en had 1 losse van vorig jaar. Man man die van vorig jaar was een rambak! Lekkere crackling en knallen die je echt van binnen voelt dus ik was helemaal blij met mijn karton. Wat een treurige cake, meeste van mijn sier potten waren harder. Ook per 4 geschoten was wel een klein spektakel. Was trouwens geen crackling mine meer en flash knallen geen Ti meer

Hoe dan... ? Hij zou toch in ere hersteld worden? En die van vorig jaar was dus zogenaamd een flop, maar deze is dus nog minder? Wel een gemiste kans hoor! Niet dat ik helemaal naar Valk zou gaan rijden voor alleen deze cake, maar ik gunde het wel de andere klanten op een leuke knalbak.

die van vorig jaar was prima, tenminste ik had een een dikke waarvan ik er dit jaar nog twee van heb weg gestookt, maar dat was geen vergelijk met de nieuwe. Best jammer inderdaad.

Heel karton, knalden even hard als de siercakes, afrader dus. Heb alle 3 de versies gehad en dit is zeker de slechtste. Ik koop deze in ieder geval niet meer bij Valk

Ik vond ze toch weer zwaar tegenvallen. de crackling was compleet verdwenen en de burst was niet harder dan normale sier cakes.
Vond ik persoonlijk de valk thunder king een stuk sterker

Vond de klappen best goed eigenlijk. Durf alleen niet te zeggen of ze echt harder waren dan die kleine 10 shots valk thunderking. Dat weet ik niet meer heheh.

Ja, de TI is wel verdwenen uit deze versie. Evenals de crackling.
Als je die beide verwacht, dan snap ik de teleurstelling.

Qua consistent schieten was deze echt een stuk beter dan 2016. Nu gewoon weer netjes salvo's van 4, strak achter elkaar door.

Heb er 2 tegelijk geschoten, weet neit uit welk jaar. Goede klappen met crackling. Vielen me zeker niet tegen

Vond de klappen best goed eigenlijk. Durf alleen niet te zeggen of ze echt harder waren dan die kleine 10 shots valk thunderking. Dat weet ik niet meer heheh.

Ja, de TI is wel verdwenen uit deze versie. Evenals de crackling.
Als je die beide verwacht, dan snap ik de teleurstelling.

Qua consistent schieten was deze echt een stuk beter dan 2016. Nu gewoon weer netjes salvo's van 4, strak achter elkaar door.

de thunderking (2018 versie) ging beduidend zachter.

Ja hebben nu dus een spinner op het laatst. Hoe waren de knallen? Niet dat het uitmaakt want volgend jaar krijg je toch weer een ander :)

Was inderdaad niet geweldig op de demo, knallen vergelijkbaar met siercakes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan