[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Ik ben ook wel benieuwd naar de 2017 versie. Beter dan de 2016 versie moet gewoon mogelijk zijn zonder afkeur, maar zoals de eerste versie kan en gaat ie nooit meer worden. Achja, voor het geld kunnen het alsnog leuke bakkies zijn!

Ik heb er nog 1 over van vorig jaar + een karton besteld (die ik echter wel deel met mijn neef). Twijfel om er eventueel nog 3 bij te kopen

heeft iedereen de 'in ere hersteld' 2017 versie gekregen?
ik wel. alleen hoor ik geen crackling mine sterren als ik hem een beetje schuin houdt van links naar recht.
(stiekum hoop ik dat iemand hem nog voor oud en nieuw gaat testen en filmen ERGENS IN THE MIDDLE OF NOWHERE)

heeft iedereen de 'in ere hersteld' 2017 versie gekregen?
ik wel. alleen hoor ik geen crackling mine sterren als ik hem een beetje schuin houdt van links naar recht.
(stiekum hoop ik dat iemand hem nog voor oud en nieuw gaat testen en filmen ERGENS IN THE MIDDLE OF NOWHERE)

ja heb ik ook, heb een doosje... begrijp in ere hersteld niet... hij was al top.

ja heb ik ook, heb een doosje... begrijp in ere hersteld niet... hij was al top.

dat hij dit jaar zoals de 2015 versie is.
harde flash salutes, harde crackling mines en constante schoten.

de 2016 versie had zachtere ti salutes (zachter dan de 2015 versie), minder crackling mine sterren, en sommige waren al binnen een paar seconden leeg geschoten...

dat hij dit jaar zoals de 2015 versie is.
harde flash salutes, harde crackling mines en constante schoten.

de 2016 versie had zachtere ti salutes (zachter dan de 2015 versie), minder crackling mine sterren, en sommige waren al binnen een paar seconden leeg geschoten...

Echt?? ik vond ze prima.

2016 versie was qua volume nog wel te pruimen. Redelijk hard, tikkie zachter dan 2015, maar nog steeds prima.
Maar heel ongelijkmatig qua schieten.
Geen 'nette' salvo's van 4, maar soms zelf dubbel, driedubbel... rommelig zeg maar.

2016 versie was qua volume nog wel te pruimen. Redelijk hard, tikkie zachter dan 2015, maar nog steeds prima.
Maar heel ongelijkmatig qua schieten.
Geen 'nette' salvo's van 4, maar soms zelf dubbel, driedubbel... rommelig zeg maar.

Okay, dat maakt mij niet zoveel uit als hij maar lekker dreunt

hier de kleine verschillen van etiket 2016 tov 2017.
Onderste is 2017 staat hersteller vermeld... wat zou men daar mee bedoelen?

1k0.jpg

Back
Bovenaan