[Valk Vuurwerk] VALK THUNDERKING CAKE

Goed om te lezen dat ze goed knallen. Heb 12 stuks besteld voor €3,50 per stuk... Wat een waanzinnige prijs!

Inderdaad, ik weet niet wat de prijs vorig jaar was maar dit is echt top! Zeker als ie nog lekker knalt, dan moet je 'm gretig inslaan :D

Dit is toch gewoon de color insanity van vuurwerkmania?

Deze van vuurwerkmania knalde ook lekker namelijk en heeft hetzelfde aantal schoten.

Te zien in mijn compilatie.

Link staat hieronder:wink:

Deze van vuurwerkmania knalde ook lekker namelijk en heeft hetzelfde aantal schoten.

Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar ik heb ook het vermoeden dat dit een omlabeling is van de Color Insanity van Vuurwerkmania. Als dat zo is dan kan je ze voor het bedrag waarvoor ze nu bij Valk te koop zijn niet laten liggen.

Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar ik heb ook het vermoeden dat dit een omlabeling is van de Color Insanity van Vuurwerkmania. Als dat zo is dan kan je ze voor het bedrag waarvoor ze nu bij Valk te koop zijn niet laten liggen.

op 23:06

Laatst bewerkt:

Per hoeveel stuks krijg je een beetje het wow effect? Ik wil ze gaan schieten in de vooravond, heb er nu al 4 stuks geloof ik besteld maar ik wil er nog wel een dotje van halen. Ik schiet ze dan allemaal tegelijk, zonder fluitcake of wat dan ook ( vind dat altijd de knal te niet doen ). Jij hebt wel veel vuurwerk en salute cakes gehad dus jouw mening vind ik wel wat waard. Ik schiet normaal veel cakes tegelijk zoals de Salute cake 2, Funken Finale 1 en Piromax Titanium Salute ( van dat kaliber ) maar dit klinkt ook wel goed en zeker voor dat geld.

Per hoeveel stuks krijg je een beetje het wow effect? Ik wil ze gaan schieten in de vooravond, heb er nu al 4 stuks geloof ik besteld maar ik wil er nog wel een dotje van halen. Ik schiet ze dan allemaal tegelijk, zonder fluitcake of wat dan ook ( vind dat altijd de knal te niet doen ). Jij hebt wel veel vuurwerk en salute cakes gehad dus jouw mening vind ik wel wat waard. Ik schiet normaal veel cakes tegelijk zoals de Salute cake 2, Funken Finale 1 en Piromax Titanium Salute ( van dat kaliber ) maar dit klinkt ook wel goed en zeker voor dat geld.

Ik zou ze per 10 doen. Dan heb je een mooi stuk geweld.

Op dit filmpje te zien in vergelijking met de Thunderbrick van Lesli ( omlabeling ). Klinkt duidelijk harder! En dat is al een lekkere salute cake.

Vanaf 02.00 en daarna gelijk de Lesli cake.

Ben wel benieuwd of iemand al een kartonnetje heeft gekocht bij Valk? En wat je dat met die 60 stuks van plan bent?

Ik weet wel zeker dat het een omlabeling is van de Color Insanity. Precies dezelfde uitwerking, uiterlijk en kartoninhoud. Een karton kost trouwens geen drol, als je het omrekent naar de hoeveelheid schoten. Een karton Silver Salute koste iets minder maar dan had je ook 1/3 minder schoten. Lekker 20 stuks of meer doorlonten!

Ik weet wel zeker dat het een omlabeling is van de Color Insanity. Precies dezelfde uitwerking, uiterlijk en kartoninhoud. Een karton kost trouwens geen drol, als je het omrekent naar de hoeveelheid schoten. Een karton Silver Salute koste iets minder maar dan had je ook 1/3 minder schoten. Lekker 20 stuks of meer doorlonten!

Kartonnetje is mij iets te veel maar wat je zegt gewoon een paar lekker doorlonten. Als je er 20 doet heb je gewoon een 200 schots salute blokje.

Kartonnetje is mij iets te veel maar wat je zegt gewoon een paar lekker doorlonten. Als je er 20 doet heb je gewoon een 200 schots salute blokje.

Ja ik zit daar ook over te twijfelen, de korting die je er nog bovenop krijgt is niet zo groot meer en dan zit je er gelijk met 60. Dan kan je beter 30 stuks nemen en een paar gebruiken om gewoon te stoken en 20 voor een project! :idea:

12 stuks hier. Voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen! Maar ook een leuk product om te bewaren als er door het jaar heen nog meer stookmeetings in Duitsland komen bijvoorbeeld.

14 color insanity's in the pocket. Geen valk dealer in de buurt, lijken me mooie dingen! Hebben deze 2 lontjes, ofwel reservelont? (aangezien het een omlabeling is)

Ik twijfel om bij valk te bestellen.
Ze verkopen altijd wel maar hebben het vaak geen eens in de bunker liggen. En moet vaak nog aan geleverd worden.... Hier hou ik niet zo van..

Ik twijfel om bij valk te bestellen.
Ze verkopen altijd wel maar hebben het vaak geen eens in de bunker liggen. En moet vaak nog aan geleverd worden.... Hier hou ik niet zo van..

Wat ze nu verkopen hebben ze toch gewoon liggen? Alleen aan het eind van het jaar gebeurt dit maar dat is overal zo.

Nee hoor. Misschien krijg je wel de nieuwe batch waarvan niemand weet hoe die presteert.
Dit gebeurt bij Valk wel vaker.

Back
Bovenaan