Vluggejaapie
VWC lid
mag weg....
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat geintje van de "Beloofde kartonnen 2015 badge valk ti thunder topper"
Die ik nooit heb gekregen terwijl ik een van de eerste was bij afhalen,
Dat ben ik nog niet vergeten.
Helaas maar waar bij valk...
Zoek gewoon een winkel die de Aftershock Color Insanity kan leveren voor een freakprijs.
Ik heb er 12 van besteld en zit te denken om er 6 tegelijk achter het fairy tail assortiment aan te plakken als finale. Of denken jullie dat de burst de Fairy tail niet overstijgt?
Deze viel toch enigzins tegen dit jaar. paar overdag geschoten maar je zag de bombettes zo weer naar beneden komen zonder dat ze knalde.
Beetje het zelfde verhaal als de valk ti thunders lijkt het. ene jaar top daarna steeds minder
Had er twee en die heb ik in de auto laten liggen. Na deze verhalen gaan ze mooi het water in
Goedenavond mensen
Ik heb dit topic is even aangekeken en rustig door gelezen en het enige wat wij hierover kunnen zeggen is dat er een aantal dozen in deze batch waarschijnlijk gewoon nog te vochtig zijn geweest. helaas hebben wij daar geen invloed op, moet ook zeggen dat wij ook genoeg lovende berichten over dit product hebben gehad, dus waarschijnlijk hebben er één of een paar krt's tussen de gehele batch gezeten die nog niet helemaal droog waren.
Nogmaals tis spijtig dit te horen en/of lezen maar hoop daarin wel dat jullie snappen dat wij hier ook niks aan kunnen doen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk