[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-19 [Ass.]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 158
Artikelnaam: VALK SUPER 9-19 ( PAKKET )
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 9 x 19 schots
Effectomschrijving: De HEAVY LEGEND SUPER 9-19 is een kwaliteits pakket met 9 cakes van 19 schots. Deze cakes zijn voorzien van knetterharde burst en mega grote sortie effecten. Met de laagste prijs garantie. Eigen import
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 168,75
Voorverkoopprijs: € 57,50

valk_super_9-19.jpg

Zo dan, dat is wel een hele scherpe prijs zeg. Ben nu wel heel benieuwd naar de filmpjes.
Deze gaat even met stip op de lijst met producten die ik in de gaten hou.

Het eerste wat ik dacht was het Happy Hardcore Assortiment van Evolution Fireworks of een assortiment gebaseerd daarop! Al is ie wel echt heerlijk geprijsd. Ben dan wel benieuwd of het 25mm is of zelfs maar 20mm..

Deze ook meegepakt. Heavy legend bevalt me tot nu toe nog steeds. Ook de kleine potjes presteren goed.

Iemand enig idee met welke importeur deze is ontwikkeld? Is dat ook evolution zoals bij de Valk limited editions?

Voor die prijs?? dat lijkt me niet

De 16-schots zijn ongetwijfeld vergelijkbaar met het Bombs Assorted-pakketje van vorig jaar. Die cakes zaten net boven de 100 gram, dus deze 19-schots zullen waarschijnlijk rond de 120 gram zitten. De prijssetting is daar ook naar. Het lijken mij leuke pakketjes voor dat geld. Alleen jammer dat niet duidelijk is wat de effecten zijn.

Back
Bovenaan