[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 6-19 [Ass.]

niet heel scherp

360.jpg

Nou dit waren toch echt prima cakes. Zeker voor het geld.

Niet gefilmd door het klote weer.

Dit waren wat mij betreft de beste budget potjes van dit jaar!
Voor het formaat staan ze nog goed stabiel, geen uitvouwbare flappen nodig.
Burst was een stuk luider dan van andere budget cakes, en uitwerking viel me voor die paar euro per cake echt reuze mee. Erg leuk in de vooravond, maar gecombineerd ook daarna prima te gebruiken.

Echt toppers voor het geld. Goede burst en boeketten. Miss volgend jaar maar 2 van die sets halen. Dan hoef je voor budget echt niet meer naar Duitsland

Deze zijn mij goed bevallen gezien de lage prijs en het vele vuurwerk wat men er voor terug krijgt maar ik zou ze zeker niet nog een keer kopen. Kwalitatief gezien is het voor de prijs okay maar het is geen spektakelvuurwerk waarmee je de aandacht zal trekken. Leuk voor de vermaak maar niet meer dan dat.

Deze zijn mij goed bevallen gezien de lage prijs en het vele vuurwerk wat men er voor terug krijgt maar ik zou ze zeker niet nog een keer kopen. Kwalitatief gezien is het voor de prijs okay maar het is geen spektakelvuurwerk waarmee je de aandacht zal trekken. Leuk voor de vermaak maar niet meer dan dat.

Prima vooravond spul toch? Ik heb dit jaar ook een setje erbij zitten. Kwam bij Valk op 24 euro. 4 Euro per cake!

Back
Bovenaan