[Valk Vuurwerk] VALK DOUBLE STAR 100

Zojuist even contact gehad met René, het blijft nog even een verrassing voor wat betreft deze box. Hij gaf aan dat hij het productfilmpje over ongeveer 2 weken zou krijgen en dan op de site zou zetten.

Zojuist even contact gehad met René, het blijft nog even een verrassing voor wat betreft deze box. Hij gaf aan dat hij het productfilmpje over ongeveer 2 weken zou krijgen en dan op de site zou zetten.

In principe is 50 euro niet veel voor 4 cakes, mits ze natuurlijk een knal geven :bonk:. Tenzij het allemaal mines of dergelijk zijn dan tja. Toch maar wachten met bestellen

Ik
Ben benieuwd naar de filmpjes van die heavy legend pakketten heb er 5 besteld
Van beide voor projectjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar eens bij vw vwdiscount, die verkopen ook 3 keer 16s waarvan ik bijna zeker weet dat de valk pakketten deze ook bevatten. Die hebben dit jaar 3 mysteryboxen, oa golden spider. Dit zou goed de platinium radical box 1 kunnrn zijn

maar wat zegt dat over deze box? :p

enigste boxen die daar staan zijn de gold spider en millenium crown....maar ook dat zegt niets he?

en dit is een 100s box, staat los van de 3x16 lijkt mij.
Er staat Rubro op, dus moeten het meer die kant op zoeken, echter kan ik niets vinden bij Rubro.
Of het is een Valk ontwikkeling onder de vlag van Rubro.

Rene zal eerdaags een filmpje posten begreep ik. Maar ja voor dat geld heb ik hem niet laten liggen.
Is de gok wel waard en anders is het een prima 22 uur boxje.

Rene zal eerdaags een filmpje posten begreep ik. Maar ja voor dat geld heb ik hem niet laten liggen.
Is de gok wel waard en anders is het een prima 22 uur boxje.

Voor dat geld zeker niet! Toch ben ik heel benieuwd naar de filmpjes. Hopelijk post Rene ook de filmpjes van de andere eigen producten.

Kijk maar eens bij vw vwdiscount, die verkopen ook 3 keer 16s waarvan ik bijna zeker weet dat de valk pakketten deze ook bevatten. Die hebben dit jaar 3 mysteryboxen, oa golden spider. Dit zou goed de platinium radical box 1 kunnrn zijn

Het artikel nummer is 1105. Dat is precies het kruitgewicht van de platinium radical box

Back
Bovenaan