Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik kreeg afgelopen zaterdag een folder van mijn plaatselijke Rubro-dealer met extra acties erin. Een aantal kleine cakes van Valk onder andere, wat ik vreemd vond want zover ik weet worden valk producten nergens anders aangeboden.

Ik kreeg afgelopen zaterdag een folder van mijn plaatselijke Rubro-dealer met extra acties erin. Een aantal kleine cakes van Valk onder andere, wat ik vreemd vond want zover ik weet worden valk producten nergens anders aangeboden.

Die bombs had vwdiscount vorig jaar ook al. Zijn wel meer winkels die ze verkopen

Ik bestel nu al zo'n 5 jaar bij Valk. In al die 5 jaar maar 1x een tegenvaller gehad De Visions of Ecstasy kreeg ik niet mee omdat deze zogenaamd afgekeurd zouden zijn. Ik denk dat hij op was. Ik kreeg een vervanger waar ik het niet mee eens was omdat die goedkoper zou zijn. Dit heb ik ook tegen René gezegd. Het was geen probleem en ik mocht er gewoon nog wat bij uitzoeken. Ook heb ik wel eens wat producten niet gehad maar omdat ik alles buiten check liep ik gewoon naar binnen en kreeg ik het alsnog.

Vergis je niet, ze zijn echt ONTZETTEND druk daar. Als er om de een of andere reden iets niet is dan kan je dat gewoon aangeven. Het wordt altijd netjes opgelost. Dus ik zou gewoon afwachten want het heeft toch geen zin om je daar druk over te maken.

P.S.hoop dat die knappe meid er dit jaar weer werkt ;)

De visions of ecstasy was niet zogenaamd afgekeurd , hij was weldegelijk afgekeurd waardoor valk hem niet mocht uitleveren , dus het was niet zo dat hij uitverkocht was want er stonden er voldoende van met de verkoopdagen in de bunker maar ze mochten tot nader order niet weg ivm eventuele terugroep van het product.
en Je kan nagaan dat als jij als winkelier die opdracht krijgt om ze uit de verkoop te halen en je doet dat NIET dan ben je in overtreding en dat is iets wat valk niet doet dus heeft hij goed gehandeld lijkt mij.

Voor het eerst hier geweest vanmorgen. Besteld op vuurwerkperdoos, dus dat betekende buiten in de rij zonder kopje koffie op de spullen wachten.

Alleen de doos van de Jackhammer was de rit al meer dan waard. Wat een enorm ding.
De Double Star is een bescheiden doosje en mijn verwachtingen lopen steeds verder terug over dit product.
Verder was alles voorradig en wat ik hoorde kwam vanmorgen de laatste levering binnen bij hen.

Voor het eerst hier geweest vanmorgen. Besteld op vuurwerkperdoos, dus dat betekende buiten in de rij zonder kopje koffie op de spullen wachten.

Alleen de doos van de Jackhammer was de rit al meer dan waard. Wat een enorm ding.
De Double Star is een bescheiden doosje en mijn verwachtingen lopen steeds verder terug over dit product.
Verder was alles voorradig en wat ik hoorde kwam vanmorgen de laatste levering binnen bij hen.

Mijn vermoeden is dat het hetzelfde blokje is als de sledgehammer van rubro

Hier volgt even een zeik stukje, want ik heb vanochtend de slechtste ervaring ooit gehad bij een vuurwerkwinkel... Het was voor mij de eerste keer Valk, maar ook gelijk de laatste.

Zoals al eerder in dit topic gezegd zoeken ze je bestelling bij elkaar op het moment dat je (buiten) staat te wachten. Je staat daardoor minstens een half uur in de kou, wat ik nog niet zo erg zou vinden als het verder allemaal goed zou gaan.

Ik kon tijdens het wachten al zien hoe het met de mensen voor mij ging: bijna elke klant kreeg foute producten in handen gedrukt, die vervolgens weer omgewisseld moesten worden. Ook kregen veel mensen het bericht dat hun bestelling nog onderweg was vanuit duitsland, dus of ze 3 kwartier later even terug wilden komen.

Toen ik eenmaal aan de beurt was bleek er ook het een en ander niet aanwezig te zijn en ook wat afgekeurde producten. Daar werd even snel een berekening over gemaakt om te kijken welke vervangende producten ik zou kunnen krijgen. Eenmaal thuis gekomen heb ik het toch nog een keer nagekeken en bleek dat het een totaal verkeerde berekening was, uiteraard niet in mijn voordeel. Zo wordt goedkoop helaas duurkoop...

Hier volgt even een zeik stukje, want ik heb vanochtend de slechtste ervaring ooit gehad bij een vuurwerkwinkel... Het was voor mij de eerste keer Valk, maar ook gelijk de laatste.

Zoals al eerder in dit topic gezegd zoeken ze je bestelling bij elkaar op het moment dat je (buiten) staat te wachten. Je staat daardoor minstens een half uur in de kou, wat ik nog niet zo erg zou vinden als het verder allemaal goed zou gaan.

Ik kon tijdens het wachten al zien hoe het met de mensen voor mij ging: bijna elke klant kreeg foute producten in handen gedrukt, die vervolgens weer omgewisseld moesten worden. Ook kregen veel mensen het bericht dat hun bestelling nog onderweg was vanuit duitsland, dus of ze 3 kwartier later even terug wilden komen.

Toen ik eenmaal aan de beurt was bleek er ook het een en ander niet aanwezig te zijn en ook wat afgekeurde producten. Daar werd even snel een berekening over gemaakt om te kijken welke vervangende producten ik zou kunnen krijgen. Eenmaal thuis gekomen heb ik het toch nog een keer nagekeken en bleek dat het een totaal verkeerde berekening was, uiteraard niet in mijn voordeel. Zo wordt goedkoop helaas duurkoop...

Wat je zou kunnen doen is natuurlijk even bellen en vragen naar de manager / eigenaar. Een foutje is menselijk en uiteindelijk zal niemand expres je willen benadelen denk ik. Misschien valt er iets te regelen.

Je kijkt daar toch wat je vervangend wil ? Ik heb een, vervanger gekregen die 5 duurder was en die ik liever had. En 2 fast riot voor een ding van een tientje.

Lucas, ik begrijp je frustratie, maar wachten op je Vuurwerkperdoos is normaal en ieder jaar zo, en dat ze dingen niet hebben heeft met name te maken met de late levering vanuit de leverancier. Daarnaast nog een paar afkeur erbij en je hebt al snel een niet complete bestelling.... om nou te zeggen dat het dan aan Valk ligt gaat me te ver.... dat ze je een naar jou mening verkeerde vervanger hebben gegeven is jammer en vindt ik niet een werkwijze van valk...dat punt geef ik je gelijk.

En ik stond ook in de rij en kreeg niet echt het idee dat mensen foute spullen kregen, alleen dat niet alles er nog was en dat deze er binnen 15 min aan kwamen, overdrijven is ook makkelijk

Laatst bewerkt:
ik was er vanmorgen om 6 uur maar ales liep gewoon goed en al producten waren er :cool: miste niks ben bij per doos geweest in fietse zaak en nog wat extra bij gekocht weet wel dat die event cake niet was maar wel duurder vervanger voor kreeg

Dat er dingen nog niet zijn ligt natuurlijk niet aan Valk. Dat komt helaas door de late leveringen hebben alle winkels last van. Ik heb een goede vervanger gekregen daar ben je zelf bij. Ik hoorde zelfs dat ze het zelfs bij de mensen thuis langs wouden brengen.

Back
Bovenaan