Valk Vuurwerk Nijverdal

ja lekker dan , heb ik 2 weken geleden bestelling gedaan bij VUURWERKPERDOOS zie ik nu die zelfde producten met 15 procent korting

Valk z'n eigen site gaat vanavond online, vanaf 18;00 tot 23;59 15% korting op het gehele assortiment. Kreeg zojuist deze mail;
Beste Vuurwerkliefhebbers

Allereerst bedankt voor de bestelling op vuurwerkperdoos.
De belangstelling op deze site site is nog nooit zo groot geweest als dit jaar.
Daarom hebben we deze week dan ook besloten om geen bestellingen meer aan te nemen.
Dit om alles in goede orde te laten verlopen.

Dinsdagavond vanaf 18.00 uur gaat onze site valk-vuurwerk.nl online
Deze avond kunnen jullie nog één maal een bestelling plaatsen met korting op de gehele collectie.
Wij geven dan een korting van 15% op de complete collectie.
Als je eventueel een bestelling wilt plaatsen zet deze dan in het zelfde tijdstip als je bestelling op vuurwerkperdoos
Vanaf 23.59 uur gaan we over op onze normale folder prijzen.
Nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Rene Valk

Zo Zo nou zeg ik had ook niet anders gedacht! :)

Laatst bewerkt:
Tja snap wel wat je bedoeld flogsway heb het zelfde gehad.Maar goed kan me er niet druk om gaan zitten maken volgend jaar beter.:wink:

Valk je wordt weer bedankt!!!

Ik had me voorgenomen om dit jaar alleen wat duits vuurwerk te kopen, omdat ik nog genoeg heb liggen van vorig jaar. Tot september was het makkelijk vol te houden om niks te kopen.
De acties in september,oktober en november, waren zeer verleidelijk. Maar toch gelukt. Totdat gister kwam.

Super aanbiedingen, gratis vuurwerk en 15% extra korting. Dit kon ik niet meer weerstaan. Gisteren dus mijn eerste bestelling gedaan. tot de 30e dan maar! :wink:

Ik heb op de eerste avond al een bestelling gedaan. ging iets mis met betalen, waardoor ik uiteindelijk meer betaalde dan mijn winkelwagentje aangaf (meer dan 50 euro zelfs). dacht dat ik uit kon gaan van wat het winkelwagentje zei, en was zo gehyped dat ik niet meer goed gekeken heb wat de raboscanner zei (stom, weet ik). Heb gelijk die avond een mail gestuurd, en inmiddels al een 2e, maar nog steeds geen reactie terug. Hebben meer mensen dit probleem?

Lees dat Daisy Beam afkeur is, omdat Valk ook vuurwerkmania doet neem ik aan dat hiervoor de Zombie Zone geleverd wordt?

Back
Bovenaan