Valk Vuurwerk Nijverdal

Dinsdagavond vanaf 18.00 uur gaat onze site valk-vuurwerk.nl online
Deze avond kunnen jullie nog één maal een bestelling plaatsen met korting op de gehele collectie.
Wij geven dan een korting van 15% op de complete collectie.
Als je eventueel een bestelling wilt plaatsen zet deze dan in het zelfde tijdstip als je bestelling op vuurwerkperdoos
Vanaf 23.59 uur gaan we over op onze normale folder prijzen.
Nogmaals dank.

Met vriendelijke groet,

Rene Valk

Misschien dat er hierom maar één tijd beschikbaar is?

Ik ging er vanuit dat dat de enige tijd was die iedereen zag eigenlijk. Dan weet ik het ook niet :p. Als ik nog wat bestel zou ik het liever een andere dag ophalen, maar zo te zien zit dat er niet in dus.

Ik ging er vanuit dat dat de enige tijd was die iedereen zag eigenlijk. Dan weet ik het ook niet :p. Als ik nog wat bestel zou ik het liever een andere dag ophalen, maar zo te zien zit dat er niet in dus.

Ik heb maar bij opmerking gezet dat hij samen gevoegd moet worden.

Die nieuwe 19 shots 'bunga' cakes van valk staan trouwens onder de 0-200 gram categorie. De oude vertrouwde big 19 van valk heeft 385 gram :wink:

Dankbaar gebruik gemaakt van de avond om mijn VPD bestelling aan te vullen met onderstaande. NU heb ik het meeste wel bij elkaar geschraapt voor mijn showtje.

3 THE GOLEM
3 DREAMSCAKEBOX 25 MM
3 EPIC LIGHTS
9 SPLITTING STARS
6 RED GHOSTS
3 FAST OR FURIOUS 3
3 MASSIVE 4E PLAATS
2 WICKED WHISTLE NIEUW
6 E-PULZ NIEUW
1 VALK TI THUNDER TOPPER
3 HALLUCINATOR 6E PLAATS
5 EVENT SIGNAL LIGHTS
1 MIRAGE 36
2 FURIOUS FALCON 2
6 FIERCE ASSASIN NIEUW 6
3 PYROS DELIGHT 3
8 SOLITAIRE NIEUW
3 PARADISE XL 48

ik had graag de creul traction aan mijn bestelling van vpd willen toevoegen maar voor de prijs van 199,95 moet ik hem laten schieten helaas.

Ik heb nog een bestelling d'r bij gedaan. Bedankt voor de mail en de aanbiedingen!

Dat het maar weer een top-Valk jaar mag worden.

lekkere verzameling, poeh he

Dankbaar gebruik gemaakt van de avond om mijn VPD bestelling aan te vullen met onderstaande. NU heb ik het meeste wel bij elkaar geschraapt voor mijn showtje.

3 THE GOLEM
3 DREAMSCAKEBOX 25 MM
3 EPIC LIGHTS
9 SPLITTING STARS
6 RED GHOSTS
3 FAST OR FURIOUS 3
3 MASSIVE 4E PLAATS
2 WICKED WHISTLE NIEUW
6 E-PULZ NIEUW
1 VALK TI THUNDER TOPPER
3 HALLUCINATOR 6E PLAATS
5 EVENT SIGNAL LIGHTS
1 MIRAGE 36
2 FURIOUS FALCON 2
6 FIERCE ASSASIN NIEUW 6
3 PYROS DELIGHT 3
8 SOLITAIRE NIEUW
3 PARADISE XL 48

Waarom is bij Valk de combi van Heavy Legend 16sh, 25sh en 36sh 62,50 en als je ze los koopt 38,40?

Back
Bovenaan