Valk Vuurwerk Nijverdal

Kan er al besteld worden dan? ik zie niet direct prijzen staan maar als ik ze in het mandje gooi wel.
Mijn zoon wil bestellen maar volgens mij kan het nog niet.
Wie weet het.

Ik zou nog ff wachten totdat ze zelf aangeven dat het open is. Nu mis je wss de openingsactie

Ik begrijp het even niet, kan er nu wel of niet besteld worden op valk-vuurwerk. Er staan namelijk nergens prijzen bij, alleen zie je die zodra je het product aan klikt of in je mandje hebt.
Wie weet het?

Ik begrijp het even niet, kan er nu wel of niet besteld worden op valk-vuurwerk. Er staan namelijk nergens prijzen bij, alleen zie je die zodra je het product aan klikt of in je mandje hebt.
Wie weet het?

Ik kan ze ook niet in me mandje plaatsen hoor?
Maar mocht je al wel kunnen bestellen, ik zou even wachten. meestal is er een openingsactie ;)

Ik heb getwijfeld om nog twee boxen te bestellen, maar het afhaalmoment komt niet meer overeen met de mijn eerste bestelling.
Om nu twee keer 150Km te rijden zie ik niet echt zitten.

Ik heb getwijfeld om nog twee boxen te bestellen, maar het afhaalmoment komt niet meer overeen met de mijn eerste bestelling.
Om nu twee keer 150Km te rijden zie ik niet echt zitten.

In t topic van VWPD is al een aantal keer aangegeven dat je bestellingen kan samenvoegen moet je alleen een mailtje sturen

In t topic van VWPD is al een aantal keer aangegeven dat je bestellingen kan samenvoegen moet je alleen een mailtje sturen

Ja ik gok het er niet op, want de enige ophaal mogelijkheid is zaterdag 30-12 tussen 06 en 07 en aangezien ik er 28 ste al zo vroeg ben en niet om de hoek woonachtig ben ga ik deze gok niet nemen.

Back
Bovenaan