Valk Vuurwerk Nijverdal

Hopelijk eerder dan vorig jaar. Toen pas oktober. Dat jaar ervoor waren ze al in februari al open.

Voor twee weken terug een heel gesprek gehad met Rene. Rene heeft niet stil gezeten de afgelopen periode! Ik wil niet te veel verklappen, dus laat de details achterwege. Er komen o.a. nieuwe 'Valk' producten bij, ik zelf was i.i.g. wel enthousiast over de producten die hij liet zien! :cool:

De primal instinct compound box is dat een nieuwe box?
En is dat een goed filmpje niemand een straat filmpje?
Vind hem op de rubro film erg mooi en leuke prijs nu

De primal instinct compound box is dat een nieuwe box?
En is dat een goed filmpje niemand een straat filmpje?
Vind hem op de rubro film erg mooi en leuke prijs nu

Is nieuw dit jaar, straatfilmpjes zijn er dus nog niet.
Eind van het jaar zal er productie geschoten worden bij winkeliersdemo’s.
Je kunt daar op wachten, of net als mij de gok wagen. Prijs nodigt op zich uit voor een gokje.

Zag dat er 30/12 happy hour is. Hebben jullie hier ervaringen mee? Is het de moeite waard of zijn het wat restantjes?;-)

Dat gaat veelal over de adviesprijs. Heel veel goedkoper ben je niet uit. En je moet maar afwachten wat het is

Mijn ervaring is dat het gewoon de helft van de winkelprijs is.
Meestal is er nog genoeg maar kom wel ruim op tijd!

Ik had vorig jaar tijdens happy hour een Zena Triumph voor 40. Verder waren er nog veel Rumble in the jungle's en wat eveolution knalcakes. Verder weinig interessants. Was er om 15:45 een bestelling ophalen en toen stond er al een flinke rij. De eerste mensen gingen met steekkarren en palletwagens vol weg(!), als je op tijd bent is er genoeg te halen dus :p

Ik had vorig jaar tijdens happy hour een Zena Triumph voor 40. Verder waren er nog veel Rumble in the jungle's en wat eveolution knalcakes. Verder weinig interessants. Was er om 15:45 een bestelling ophalen en toen stond er al een flinke rij. De eerste mensen gingen met steekkarren en palletwagens vol weg(!), als je op tijd bent is er genoeg te halen dus :p
Ik heb de triumph hier nu al voor 38

Back
Bovenaan