Valk Vuurwerk Nijverdal

Rene anderhalve week geleden een pm gestuurd! reageert nog steeds niet!!

Iemand een werkend e-mail adres waar ik me vraag kan neerleggen?

Je kan ook gewoon bellen als het zo dringend is?

Lijkt weer hetzelfde liedje als vorig jaar... Rene wordt bestookt met vragen over schuiven met tijden, voorraad dit dat, korting zus zo, en dan hier in het topic nogmaals vragen om reactie. Kan dat niet buiten deze topic blijven? Ik neem voor het gemak even aan dat de heren bij Valk druk genoeg zijn.

Ik begrijp het ook niet helemaal, als je zo nodig iets wil weten kan je ook bellen, en anders geduld hebben op je mail.
Die mensen zijn op dit moment knetters druk met de voorbereiding

Wordt er nog meer bekend gemaakt over die mystery box van 30 euro van valk zelf? Het enige wat bekend is is dat hij 40 schoten heeft. Ben wel benieuwd hoeveel gram er in zit en wat de diameter van de tubes is bijvoorbeeld. Snap natuurlijk dat de effecten niet bekend worden gemaakt omdat het een mystery box is.

Wordt er nog meer bekend gemaakt over die mystery box van 30 euro van valk zelf? Het enige wat bekend is is dat hij 40 schoten heeft. Ben wel benieuwd hoeveel gram er in zit en wat de diameter van de tubes is bijvoorbeeld. Snap natuurlijk dat de effecten niet bekend worden gemaakt omdat het een mystery box is.

Gewoon bestellen, valk kennende zit dat wel goed.

Ik zou de gok gewoon nemen
Zelf heb ik hem ook besteld! leuk toch zo verassing. We moeten niet altijd alles willen weten ;)

Ik heb de mystery box ook, is als het plaatje klopt de.nemesis. (tubes zijn hetzelfde, kijk maar eens) ik las laatst ergens dat het kruitgewicht 350 is, :bonk: hopen dat dat niet zo is. Ik heb em voor €23,70 dus mag niet klagen.

Iemand van Valk die duidelijkheid kan geven over de batch Cruelty's die op VWperdoos stonden? Daarmee doel ik op het productiejaar :)

Net bij de demo geweest in Nijverdal van Valk, maar onderaan de schietlijst stond een artikel omschreven als "Verrassingsbox". Is dit de mysterybox van 35,- of was dat een ander product?

Back
Bovenaan