Valk Vuurwerk Nijverdal

Het is inderdaad de zelfde als elkaar jaar.
Maar let op de verkoop van deze toppers gaat hard.
We hebben groot ingekocht maar op=op

Vind de aanbiedingen van evolution op vuurwerkperdoos niet erg scherp, als ik de blue Thunder terug reken kost die ongeveer €30 pst, terwijl je hem los voor €32,50 koopt.Dat vind ik jammer, had gehoopt dat ik deze en Titanium Thunder ook tegen een scherp karton prijs kon kopen.

Geen probleem alle bestellingen op vuurwerkperdoos
En bestellingen op valk-vuurwerk.nl kunnen de zelfde tijd opgehaald worden.

ik hoop wel dat er op de normale valk site (valk-vuurwerk.nl) nog de dutch thunder,aftershock thunder en thunderstruck komen!
want die zie ik er 1 2 3 nu nog niet op staan...
zou zwaar *censuur* zijn als die er dit jaar niet zijn.

Dit jaar voor het eerst niet bij valk bestellen. Staan geen geweldige toppers op vwpdoos, buiten big19 om die ze op meerdere plekken aanbieden voor dezelfde prijs. Dus ja erg karig dat ben ik niet gewend van valk er staan kartonnen op die ergens anders bijna 100 euro goedkoper te krijgen zijn.
Verder zijn de acties gewoon minder geworden bijv
extreme salute 2.0 is nu 100 per 6 ipv 160 per 12 2 jaar geleden
Geen mooie outlet producten dus voor een leuke prijs een karton oude toppers scoren
Vooral het terug komende probleem van de minimum prijzen stoort mij bijzonder erg al kan valk daar vrij weinig aan doen.

Er was een merk dat men sinds vorigjaar wat problemen mee hadden, of dat deze is die thunderstruck ed levert weet ik niet/

Site is bijna af op enkele kleine puntjes na zo te zien. Prachtige site geworden zeg!

Zie dat er ook weekaanbiedingen zijn. Kan je dan ook dingen bij je al geplaatste bestelling voegen of moet je steeds een nieuwe bestelling plaatsen? Want ik weet wel weer hoe dat gaat bij mij, dan moet ik elke week een bestelling plaatsten:p

Back
Bovenaan