Valk Vuurwerk Nijverdal

was er eindelijk een dealer in de buurt die de wasp zou gaan verkopen, en nu dit...:(
ben benieuwt over hoe en wat met de kartonnen van wolff, want zelf heb ik van wolff de big 19 en een half karton concerto rosso.
hoop dat er snel duidelijkheid komt!

Als ik de tekst goed begrijp worden alleen enkele artikelen niet verkocht en dus niet alle Wolf artikelen.
Maar voor wie echt per direct duidelijkheid wil zal ff een belletje naar valk moeten doen:bye:

Even een update van onze kant
De folders zijn vandaag binnen gekomen we zijn druk bezig om deze morgen op de post te kunnen doen.
Wat betreft de onrust over de Wolff artikelen kan ik jullie vertellen dat de bestellingen op vuurwerk
Per doos gewoon worden geleverd.Een aantal van de artikelen uit de dynasty collectie zal dit jaar
Niet in ons assortiment zitten.De rest van de bestelde Wolff artikelen zal Wolff gewoon leveren.
We hebben wel 3 nieuwe lijnen aan onze collectie toegevoegd dit zijn Evolution complete lijn
en de toppertjes uit de Marijn en de pangu collectie.
Na veel vraag is de extreme salute 2.0 ook aan de collectie toegevoegd.
Onze site staat klaar om zondag online te gaan met spetterende aanbiedingen.

Reva

Er was vorig jaar toch een soortgelijk gezeur met een leverancier? ben even kwijt welke leverancier dat was.

Dat was een ander verhaal. Valk had toen een partij royal opgekocht terwijl zij geen officiële royal dealer waren en dus in het vaarwater van slooijer zat. Nu is valk al jaren officieel Wolff dealer

Dat was een ander verhaal. Valk had toen een partij royal opgekocht terwijl zij geen officiële royal dealer waren en dus in het vaarwater van slooijer zat. Nu is valk al jaren officieel Wolff dealer

Ja inderdaad dat was het verhaal, zijn gewoon ondernemers die goede aanbiedingen in de markt willen zetten wat ik heel goed begrijp het is immers een harde concurrerende wereld. Ja en dan willen sommige leveranciers hun exclusiviteit niet aan verliezen. Beetje gezeur van ze.

Goed bezig Rene

Back
Bovenaan