Valk Vuurwerk Nijverdal

Om verder iedereen even uit de droom te helpen........ik heb e.e.a. bij Rene even nagevraagd.

De big 19 is niet de E.S. 3.0

De extreme salute 3.0 is een omlabeling van de extreme salute van Wolff. Echter wel speciaal gemaakt voor Valk met twee lonten per cake ipv 1.

Niet om bijdehand te doen,maar onderstaande cakes lijken verdacht veel op elkaar:

Dit is een extreme salute van wolff 2013:

http://www.youtube.com/watch?v=U3cST9KWbxs

En dit een big 19:

http://www.youtube.com/watch?v=X0Lk5sdrZlM

Goed Extreme Salute 3.0 en Big 19 zijn dus gelijkwaardig aan elkaar. En beiden met 2 lonten. Mooi dan is dat nu duidelijk :p

Wat je natuurlijk ook kunt doen is 1x Big 19 of 1x Extreme Salute nemen en dan dat Panda cakes assortiment.

Nu ik lees dat het om de wolf versie gaat vind ik dat erg jammer. Reva kunnen jullie ook net zoals vorig jaar kartonnen extreme salute 2.0 voor een mooie prijs verkrijgen? Wil graag weer 1 karton big 19 en 1 karton es 2.0.

Ik meen te herinneren dat de kartonnen es 2.0 vorig jaar ook pas laat te koop waren op de normale site voor 160,-per karton(12stuks)

Zijn hier nog mensen die kartonnen willen delen?

Het gaat om de volgende producten:

Salute Cake 1
Big 19 of Extreme Salute 3.0
Heavy Legend 16

Graag wel iemand die bij alle 3 interesse heeft.

Heb al besteld....

Laatst bewerkt:
net de 2e bestelling gedaan.
de salutecake 1 en de origin of fire.
en nu is mn budget voor deze maand op:(
hoop dat er netzoals vorig jaar weer een krant komt van de normale valk verkoop :kwijl:

Zo....om jullie alvast even lekker te maken:

1511valk.jpg

ASIAN VALK THUNDERKINGBOX

80 STUKS SNOEI EN SNOEI HARD

PRIJS ?

Is hier al meer over bekend? Zijn het Asian thunders maar dan omgelabeld of zijn het andere single shots? En de prijs?

De cakes die nou als karton worden verkocht, komen die later ook op de normale site te staan, maar dan per stuk.
Ik wil er namelijk nog wel een aantal bestellen maar dan los.

Ik citeer Wolff Vuurwerk met hun antwoord op mijn vragen: "De Extreme Salute's, Big 19 en Super 6/19 komen nog steeds uit dezelfde fabriek. Allemaal verpakt als 12 cakes (2x6) in een karton.
Dus, de effecten zouden exact het zelfde moeten zijn.
Ook de versies met dubbele lonten zouden dezelfde effecten moeten gaan vertonen, ook de Extreme Salute 3.0"

Voor effecten kan er dus het beste naar de filmpjes van de Super 6-19 gekeken worden. De kwaliteit zou "als vanouds" moeten zijn.

Denk dat hiermee een hoop duidelijk is geworden.

Ik kan het zo snel niet terugvinden maar tot wanneer blijft vuurwerkperdoos in de lucht?
En alleen mogelijk om in de vroege ochtend de kartonnen op te halen?

Ik citeer Wolff Vuurwerk met hun antwoord op mijn vragen: "De Extreme Salute's, Big 19 en Super 6/19 komen nog steeds uit dezelfde fabriek. Allemaal verpakt als 12 cakes (2x6) in een karton.
Dus, de effecten zouden exact het zelfde moeten zijn.
Ook de versies met dubbele lonten zouden dezelfde effecten moeten gaan vertonen, ook de Extreme Salute 3.0"

Voor effecten kan er dus het beste naar de filmpjes van de Super 6-19 gekeken worden. De kwaliteit zou "als vanouds" moeten zijn.

Denk dat hiermee een hoop duidelijk is geworden.

Wel vreemd dat Valk en Bassie1978 iets anders zeggen!? Ik denk persoonlijk dat het allemaal 1 pot nat is.

Back
Bovenaan