Valk Vuurwerk Nijverdal

Beste Vuurwerk liefhebbers
We hebben al een tijdje niks van ons laten horen.
Maar zijn achter de schermen druk bezig met onze nieuwe collectie.
We hebben namelijk dit jaar samen met jullie heel wat te vieren.
We vieren namelijk het 80 jarig bestaan van onze zaak,en natuurlijk de opening van onze 2e megastore
In RIjssen.
Bij dit alles hoort natuurlijk ook een nieuwe site voor zowel vuurwerkperdoos als valk-vuurwerk
Deze week worden de laatste testen van onze nieuwe site afgerond en gaan we eind oktober online met vuurwerkperdoos met veel nieuwe producten.
Onze eigen extreme salute 3.0 met dubbellont op elke cake voor een
waanzinige prijs

En natuurlijk de big19 maar nu ook met dubbel lont.
En wat zeker niet mag ontbreken is de salute cake 1 voor een bodem prijs.
Per 1 december gaan we dan online met valk-vuurwerk.nl voor zowel RIjssen als Nijverdal
Op deze site maakt u kennis met 2 nieuw lijnen in ons assortiment deze zal ik later toelichten.
Vanaf november zal er nog een site de lucht in gaan ik denk dat jullie wel weten welke dit is Z...

Groetjes
René Valk

Laatst bewerkt:
PROFICIAT bij deze alvast en het belooft heel wat als ik dat zo lees en uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de extreme salute 3.0 met dubbellont!!! Succes...

Kijk dat zijn mooie ontwikkelingen. Es 3.0 ben benieuwd, salute 1 voor een scherpe prijs 2 nieuwe collecties.zijn deze extra of ter vervanging van reeds bestaande?

Wat een geweldig nieuws! Ben echt benieuwd naar het aanbod. Elke dag een paar keer op vuurwerkperdoos.nl kijken en stiekem hopen dat hij er al staat. Ben zeer benieuwd naar de ES 3.0 en de big 19 met dubbel lont.. ben de laatste tijd al heel de tijd aan het bedenken hoe ik die makkelijk doorlont aangezien ik niet weet waar zo'n cake eindigt. Erg fijn dus!

Nou dat zijn inderdaad mooie ontwikkelingen, dubbele lont aan de big is zeker een verwelkoming, al moet ik zeggen dat ik ze per 3 schiet omdat ze anders te traag gaan. Maar doet niet af aan de mooie ontwikkeling. Salute cake 1 ben ik erg benieuwd naar.

Ik zou zeggen zet hem maar online ik vind dat de site naar behoren werkt. :-)

Enkel geweldig nieuws dus allemaal rond Valk.
Ik ben zeer benieuwd naar de site en ontwikkelingen.

Ben erg benieuwd. naar de nieuwe site's en acties....

En gefeliciteerd nog met het 80 jarig bestaan..

trouwens mij aanbod van vorigjaar geld nog steeds...:D

Back
Bovenaan