Valk Vuurwerk Nijverdal

Wat ik weet is dat ze dit jaar gewoon weer kartonverkoop houden, er zouden zelfs extra bunkers bijgebouwd worden om dit nog groter aan te pakken.

Er wordt nog wel meer bekend over Valk....ik ben er toevallig enige tijd terug even langsgeweest om te buurten (was toch in de buurt :wink: )en als alles doorgaat, beloofd het veel goeds :D

Vooralsnog kan ik er niet al te veel over zeggen..... :p

Dat is mooi om te horen dit Want vorig jaar was ik niet echt te spreken maar als ik dit zo lees dan ben ik er dit jaar weer bij !! En het zal mij benieuwen wat ze dit jaar voor acties hebben Ik denk beter dan slooijer Want die valt me zwaar tegen dit jaar Mvg mike Ik wacht vol verwachting af

Valk heeft de weg naar de oude voorraden vorig jaar al ingeslagen. Juist vanwege het laatste jaar dat vuurwerk verkocht mag worden zonder ce keurmerk, verwacht ik dat er bij valk hele containers van dit spul doorheen zullen gaan.

Er worden nog chauffeurs gezocht voor te vol beladen busjes.

geintje.

Door een nieuwe wetgeving vanaf vandaag bij ons te koop

STADION FAKKELS KLEUR ORANJE 2 STUKS € 3.95

GRONDBLOEM 40 STUKS KLEUR ORANJE € 1.95

DEZE PRODUCTEN ZULLEN HET HELE JAAR DOOR BIJ VALK TE KOOP ZIJN.
I.V.M DE NIEUWE CE KEURING VALLEN DEZE PRODUCTEN NU ONDER CAT S

Houdt dat in dat we het gehele jaar grondbloemen mogen afsteken, valt dat onder het zgh scherts vuurwerk?

Als er op de verpakking Cat 1 staat dan wel ja. Maar let op, lang niet alle dienders zijn op de hoogte. Laat staan je buren...

@SniperX: het is mooi weer, dus het is nooit voor niets ....
Heb je altijd een gezond tochtje gehad !! :D:p

Back
Bovenaan