brian the freak
VWC lid
Denk als Valk vuurwerkperdoos weer open gooit dat er een hoop freaks al weer zullen bestellen inclusief ik.
Als ze dat doen hebben ze aan 3 dagen uitlevren niet genoeg, zal dan 3 weken moeten worden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk als Valk vuurwerkperdoos weer open gooit dat er een hoop freaks al weer zullen bestellen inclusief ik.
Voor iedereen nog de beste wensen voor 2012
Na een weekje winterslaap zitten we weer volop in de fietsen.
De verkoop van vuurwerk was weer super geslaagd en iedereen bedankt voor
positieve reacties die we mochten ontvangen.De karton verkoop was ook zeer geslaagd
op een paar reacties na dat er werdt gegooid met de dozen,daarop heb ik mijn personeel
aangesproken.We zullen volgende maand nog een enquete houden onder jullie voor de wensen voor dit jaar.
Nogmaals iedereen bedankt.
Met vriendelijke groet,
Rene Valk
zou kunnen dat er tussen de burstcharge en de bombette wat ruimte is ontstaan waardoor de bombette wat hoger in de tube ligt en daarom minder hoogte bereikt. is inderdaad ook wel vreemd als ze voor je ogen ermee gooien, maar geloof niet dat het een standaard is van een winkelier. Misschien hadden ze zich wat vergist in hoeveel mensen erop afkwamen en kwamen ze tijd te kort?Ik Heb dit jaar ook bij van valk gekocht zoals ik al lied weten Maar de mensen die daar werkten vond ik niet zo fijn !!
De mensen gooiden met het karton wat ik had besteld En ik weet niet of dat uit maakt dat vuurwerk dan minder is want elke pot wat ik af stak van de multi shock was 3 4 meter hoog tot ontploffing gebracht!! Dus ik ben er niet echt over te spreken !! Je gaat er om 5uur je bed er voor uit ! En dat doen ze zo
Voor mij geen valk meer dit jaar
1x nooit meer
Maar het is toch jammer je betaald er gewoon geld voor en ik zag ze gewoon gooien dus ik vind het niet echt heel klant vriendelijk !!
Bij mij was mijn hele kt silversalutes naar de $"!$ alle bombettes klapten op de grond of niet hoger dan 4 meter. Ik weet niet of dit een productie fout was of dat het door het gooien komt. Ik zou willen zeggen tegen valk. Ga normaal met de spullen om.
Mij zie je aankomend jaar in ieder geval WEL weer terug aangezien jullie een mooie collectie hebben met top prijzen!
Damn, toch net te ver. 1,5 uur voor wat fakkels.
Als het dichterbij was, was ik even langs gekomen! Altijd leuk voor het EK.