Valk Vuurwerk Nijverdal

Staat er toch bij? Extreme Salute 2010 versie.
De Big 19 werd niet meer gemaakt in 2010. In elk geval niet de goede oude versie.

Mijn bestelling klopte niet helemaal mist wat, maar omdat de kleine hardix salute op was hebben ze de grote variant in gedaan, dus daar hebben ze het mee goed gemaakt.

Verder top zaakie, jonge jonge wat worden daar kiloos afgevoerd zeg, niet normaal meer.

Erg leuke winkel met een super assortiment. Alles ging vrijwel vlot. Toch waren er wel wat punten waar ik wat op aan te merken had:

- Bij onze losse verkoop bestelling waren ze gewoon 2x heavylegend pakket vergeten erbij te doen. Dit uiteraard aangegeven en werd wel netjes opgelost.

- Ik had de complete Event lijn besteld en deze zaten echt in elkaar gedrukt in de tassen. Ze waren ook flink beschadigd. Ik hoop dat hier verder niks mis mee is. Mocht hier iets mis mee gaan, dan horen ze wel nog wat van mij.

- Ik vond ook dat er erg lomp met de kartonnen werd omgegaan door sommige werknemers. Kartonnen werden op de kop op de pallet gesmeten. Dit aantal x gezegd en niet luisteren verder.

Verder heb ik niks te klagen. Mooi assortiment en heerlijke dumpprijzen van wat leuke cakes ;)

volgend jaar zijn wij weer vd partij!!

Ja viel mij ook op dat er niet normaal met de dozen om werd gegaan, voor hen is het wellicht doos nummer 1000 die dag, maar voor mij doos nummer 1 waar ik voor betaald heb en deze graag heel thuis wil hebben.

Persoonlijk vond ik hier net als bij Slooijer een gemoedelijke en relaxte sfeer hangen.

Wat een verschrikkelijk groot verschil in mentaliteit tussen westerlingen en de mensen uit het oosten. Ondanks een lange rij, stond iedereen netjes IN de rij en waren de mensen gemoedelijk op hun spullen aan het wachten. Wat een rust straalde dit uit zeg. Zo veel relaxter om op je spullen te wachten dan in een overspannen randstad. Wat een verademing om in Nijverdal op mijn spullen te hebben moeten wachten.

Mooie reis, mooie sfeer, aardige mensen.

Vanochtend ook mijn bestellingen op wezen halen het leek druk maar we werden vrijwel direct geholpen! Mijn bestelling bij valk was helemaal compleet er ontbrak gelukkig niks. Bij mijn broertje waren ze echter een compleet bulkpack Asianthunders vergeten even gemeld en we kregen alsnog een bulkpack mee! :)

Mijn bestellingen bij vuurwerkperdoos stonden ook keurig klaar zelfs de bestelling met gewijzigde ophaaldatum. Het werd keurig met een palletwagen naar de auto gebracht. Alles bij elkaar was even puzzelen maar het paste erin, gelukkig was ik de bestuurder :rolleyes:

Ook de losse verkoop was goed geregeld even wat dagacties meegenomen: Black Thunder (black label), Golden Brocade (evuco) en G-power (evuco) de laatste bleek na thuis het filmpje te hebben gezien tegen te vallen...

Ja viel mij ook op dat er niet normaal met de dozen om werd gegaan, voor hen is het wellicht doos nummer 1000 die dag, maar voor mij doos nummer 1 waar ik voor betaald heb en deze graag heel thuis wil hebben.

Hier ben ik het helemaal mee eens,

Zojuist een color thunder tail van bon de lucht in geschoten en de helft klapte op ooghoogte.

Als dit met een deel van mijn sier cakes ook zo is neem ik contact met hen op voor een compensatie.

Het moet niet zo zijn, dat omdat het goedkoper is er mee gegooid mag worden.

Volkomen eens met bovenstaande posts. Cakes op zijn kop, op zijn kant, alles om de boel maar passend te krijgen in dozen en tassen. Not done imo, het gaat om flinke bedragen allemaal en dan hoort er gewoon netjes met je spullen te worden omgegaan.

Zo dat is heavy, is namelijk geen kinderachtige cake, ik heb hem ook staan.
Welk kleur label heb je?

Versie /11

Klappen zijn gewoon goed, tempo is oplopend en dat maakt hem net zo goed als die ik vorig jaar had(salvos 10*10).

Wel even uitkijken ja... ik stond te dicht bij, eigenwijze ik en dan is het wel effe schrikken.

Ik werd vanochtend netjes geholpen, en de service was goed. Ze lette helaas niet echt op de oriëntatie van de kartons, dus toen de medewerker de spullen wilde inladen zette hij het karton Treasure Island verkeerd om (dus op zijn kop) op de grond voor mij. No big deal, maar zoals meer mensen zeggen, hoop je dat ze er iets netter mee omgaan. Daarna nog wat los spul gehaald, en het meisje dat me hielp pakt een 720 schots voor de 1100 schots ratelband welke was aangekruist. Wederom niet spannend, maar ik snap nu wel waarom veel mensen toch iets hebben aan te merken op de handelingen en correctheid van bestellingen.

Was een gezellige drukte,maar ging zeer vlot. Met me producten was netjes om gegaan. En ben dan ook erg blij,:) Wil dan ook Rene en de medewerkers,van harte bedanken,voor de goede service! En wie weet tot volgend jaar!

Vanmiddag onze bestelling bij Valk opgehaald en we werden goed geholpen.Het enige wat ik wel vreemd vond is dat we de dutch thunder hadden besteld maar deze niet gekregen hebben en daarvan in de plaats de thunder salute van Rubro ook geen probleem opzich maar we hadden wel op tijd besteld dus dan verwacht je gewoon dat ie erbij zit.Voor de rest prima zaak en tot volgend jaar

Ik heb de 2 kleine en 2 grote hardix salute cakes besteld, de kleine was uitverkocht dus kreeg ik 4 grote... toch een leuke vergelijkbare wissel.

Laatst bewerkt:
Vanochtend ook mijn bestelling opgehaald :)
Eerst moeite doen om een parkeerplek te vinden, zie ik zowaar skyrider over straat lopen met 2 cakes van vd Nat :D
Ik was redelijk snel aan de beurt en het personeel was ook vriendelijk.
Toen maar even de bestelling gecontroleerd. Het gratis pijlenpakket miste evenals 1x de 16,25,36 en 49sh Heavy legend lijn. Ik weer naar binnen en kreeg het direct mee.:wink:
2x dutch thunder hadden ze vervangen voor 2x asian thundercake B ofzo. Dit hadden ze wel even mogen vermelden.:wink:
Morgenvroeg nog even mijn kartonnetje ophalen en knallen maar :D

om de kartonnen zaten bij mij de ijzeren kooien er nog om hadden jullie dat ook.

en dan kan je er toch nog wel wat ruwer er mee om gaan er zit toch geen porselein in

Als je het topic nou eens goed door zou lezen zou je lezen dat gooien met die dozen wel degelijk schade veroorzaakt. En nu je het er toch over hebt... een pot van de 3 stars gooide de laatste rij er ook niet goed uit... lekker gevaarlijk want op 6 meter zoals op de cakes staat, sta je vol in de sterren. Kids meteen huilen en dat is niet de bedoeling.

Ik hoop dat de rest wel goed gaat want dit hoort niet en het is gewoon gevaarlijk!

Back
Bovenaan