Valk Vuurwerk Nijverdal

Toch zie ik dus dat ze veel vergeten (Na mijn idee expres). Stond met 5 man in de rij en allemaal hetzelfde probleem ze waren iets vergeten. Mocht je naar Valk gaan controleer je bestelling! Opzich prima zaak gezien de prijs en collectie wat ze aanbieden alleen een ding !!!!!!CONTROLEER!!!!!! je bestelling bij het afhalen.

Bij mij miste er inderdaad ook iets. De Secret Salute, daarintegen zat er dan wel weer een pak Break Delights(bolpijlen crown) bij die er niet bij hoorde te zitten. Nadat ik dat had aangegeven kreeg ik een Secret Salute en mocht ik de pijlen houden als extra.

De kartonbestelling werd ook goed afgehandelt. Er liep netjes iemand van het personeel mee naar de auto en diegene was zeer vriendelijk.

Top service van Valk!

Ik hoop toch echt dat morgen mijn Big 19's er zijn en dat het ook daadwerkelijk big 19's zijn. Daarvoor koop ik ze. En via hun e-mail heb ik ook de bevestiging dat het er al even lag (letterlijk: goed droog, dus nog betere kwaliteit).

Zo vandaag mijn normale bestelling opgehaald.
Morgen nog ff de kartonnen en dan heb ik alles binnen.

Wat een goede zaak is Valk.
De service die ze bieden zie je niet veel meer.

Volgend jaar zeker weer.

Ik hoop toch echt dat morgen mijn Big 19's er zijn en dat het ook daadwerkelijk big 19's zijn. Daarvoor koop ik ze. En via hun e-mail heb ik ook de bevestiging dat het er al even lag (letterlijk: goed droog, dus nog betere kwaliteit).

Het zijn daadwerkelijk big 19 alleen dan niet uit 2007 maar uit 2010.

Hele leuke en gezellige winkel.

Kom zelf uit Rotterdam (o ja joh?), en je merkt dat je toch wel enigzins opvalt tussen de lokale bevolking van Nijverdal. Maar wat een gezellig sfeertje was er, lekker druk, veel vuurwerk, en echt bizar goede prijzen voor het vuurwerk. Heb ook nog wat van het Evuco spul meegenomen. En ik ben heel erg tegen de regels in ook nog langs de plaatselijke concurrent geweest!

Ik heb zojuist een pot de lucht in gejaagd van de 2010 versie extreme salute.

Prima boeketten/burst... niks om je druk over te maken!

Vanavond als het weer meezit stoppen we er nog 2 in een project.
Dit word gefilmd en staat waarschijnlijk vanavond nog op utube.

Hopen dat ik natuurlijk niet zojuist de beste cake te pakken had haha.

gr

Wegens het K u T weer is het projectje even uitgestelt.

Morgen avond weer een kans.

Ik heb er de tijd nog niet voor gehad maar ik ga het nu toch maar met mijn slaperige kop proberen om de winkel te bedanken.

We kwamen gisteren aan bij Valk en ik zag dat er al hard werd gewerkt . De kartonbestellingen werden met plezier aan de zijkant van de winkel geleverd en werden op een pallet naar je auto gebracht.
Binnen in de fietsenwinkel kon je je normale bestellingen afhalen en dit ging ook zeer vlot, bij mij was het een en ander verkeerd geleverd maar dit werd snel opgelost.
Ook aan de zijkant van het gebouw zat een ingang voor de losse verkoop, hier werden veel producten verkocht tegen dumpprijzen en deze gingen dan ook snel over de toonbank.

Het idee dat de kartonverkoop,losse verkoop en voorbestellingen gescheiden is werkt prima.

Alles zag er in zijn geheel heel goed geregeld uit en de werknemers oogten zeer relaxed.

Bij deze dus mijn grootste dank voor de winkel met zijn werknemers. Ik weet zeker dat ik een geweldig oud en nieuw gaat beleven dankzij jullie!!

Bij deze nomineer ik jullie dan ook voor beste vuurwerkwinkel van het jaar!!!

net geweest, bij de kartonverkoop werd aardig ruig met de kartonnen omgegaan daar, 1 karton big19 was aardig uit model iig nadat ze hem als een baksteen lieten vallen. gelukkig had ik deze niet besteld, diegene die deze krijgt, succes ermee! verder wel aardige shop. losse bestelling klopte niet helemaal, maar is allemaal goed gekomen. bedankt

Net terug van Valk. Prima voor elkaar. Bestelling klopte helemaal. Bij de dozen verkoop was het inmiddels mooi rustig maar jonge jonge wat een volk. De huurbusjes en stationcars stonden volop in de straat ...:D:D

Ik heb zojuist een pot de lucht in gejaagd van de 2010 versie extreme salute.

Prima boeketten/burst... niks om je druk over te maken!

Vanavond als het weer meezit stoppen we er nog 2 in een project.
Dit word gefilmd en staat waarschijnlijk vanavond nog op utube.

Hopen dat ik natuurlijk niet zojuist de beste cake te pakken had haha.

gr

Even voor de duidelijkheid: was het een Extreme Salute of een Big19?

Back
Bovenaan