Valk Vuurwerk Nijverdal

Vanochtend een karton Extreme Salute opgehaald en daarna nog wat in de losse verkoop. Helaas was de Heavy Legend 36 shots er nog niet, die zou een uur later komen. Ik wou hier niet op wachten dus heb die maar laten zitten..

Zijn er verder nog leuke acties in de winkel zelf? Ben benieuwd als ik er morgen ben :)

Ja, ik heb 2 potten Gold Rain van Evuco gehaald, 13,95 per stuk echt een koopje! Dat karton Extreme Salute was inderdaad loeizwaar, me pa naar de auto laten dragen haha :p

Big 19 zijn idd uit 2010 en er staat heel groot Wolff op.

Als de kwaliteit ook daadwerkelijk minder is voel ik mij toch genaaid, ondanks de lage prijs van deze kartonnen. Misleidende informatie.

Voor de rest wel goeie zaak, hadden alles prima onder controle. Miste wel wat in bij mijn bestelling. Was niet de enige trouwens, toch apart dat je altijd dingen mist maar vrijwel nooit teveel meekrijgt..

Wie was die gast die een kartonnetje of 18 in een S-Max probeerde te laden?
LOL, de tering, wat een bestelling hahaha

Hier zelfde verhaal.

Vanavond test ik een paar cakes extreme salute... als het echt slecht is zou dat wel zonde zijn.

Ik heb zojuist een pot de lucht in gejaagd van de 2010 versie extreme salute.

Prima boeketten/burst... niks om je druk over te maken!

Vanavond als het weer meezit stoppen we er nog 2 in een project.
Dit word gefilmd en staat waarschijnlijk vanavond nog op utube.

Hopen dat ik natuurlijk niet zojuist de beste cake te pakken had haha.

gr

Vanmorgen was ik al optijd bij Valk. De dozen netjes op een palletwagen gestapeld, bij de auto afgezet en ingeladen. Ging allemaal lekker soepel en maak graag weer gebruik van deze winkel volgend jaar.

Zo, ook net terug. Voor het eerst bij Valk geweest dit jaar, er was gelukkig een kleine rij. Er stonden maar 2 mensen voor mij, en de bestelling was ook in één keer goed. Was binnen een paar minuten al weer weg, maar de service was goed. Moest het vuurwerk buiten controleren in een tent die bijna weg waaide. :D

Net op het nos journaal lieten ze een vuurwerk controle zien aan de duitse grens. in dat item werd een busje van de weg geplukt die veel te zwaar beladen was en de handelaar kreeg een boete. in het busje zaten allemaal producten die valk verkoopt en dan met name de balie uitverkoop producten. Ik krijg dus sterk het idee dat het hier om valk gaat.

Toch zie ik dus dat ze veel vergeten (Na mijn idee expres). Stond met 5 man in de rij en allemaal hetzelfde probleem ze waren iets vergeten. Mocht je naar Valk gaan controleer je bestelling! Opzich prima zaak gezien de prijs en collectie wat ze aanbieden alleen een ding !!!!!!CONTROLEER!!!!!! je bestelling bij het afhalen.

Prima prima shop, helaas waren de Baraccuda en de Gold Rain vanmorgen al uitverkocht in de losse verkoop en heb ik de X-Plosion, Barcelona, Black Thunder en de Red Ruby maar meegenomen. Alles liep lekker vlot door, zelf alles gecontroleerd alles verliep prima vanmorgen.

Vanmiddag weer heen geweest voor een kleine bestelling van mijn pa, losse verkoop was niet meer te doen wou daar nog even weer kijken voor de Gold Rain maar die lag er toch niet meer. Mijn pa kreeg de bestelling binnen en we liepen naar de auto hij wou het niet controleren, ik dacht laat ik het toch maar gaan controleren en we kregen een totaal andere tas mee.. haha met allemaal klein grut. Achja alles is wel goed gekomen en volgend jaar ben ik daar zeker weer van de partij!

Ik ben er vanmorgen geweest.

Ik heb geluk gehad dat er geen wachtrij was toen ik binnen kwam. Ik ben keurig geholpen, het zijn vriendelijke mensen. De bestelling klopte bij mij gelukkig wel direct voor de volle 100% :D.

Ciao!

Net op het nos journaal lieten ze een vuurwerk controle zien aan de duitse grens. in dat item werd een busje van de weg geplukt die veel te zwaar beladen was en de handelaar kreeg een boete. in het busje zaten allemaal producten die valk verkoopt en dan met name de balie uitverkoop producten. Ik krijg dus sterk het idee dat het hier om valk gaat.

100% Valk, de bestuurder van het busje is een werknemer van Valk.

Back
Bovenaan