Valk Vuurwerk Nijverdal

Dit word leuk, allemaal auto die bezig zijn met passen en meten om hun kartons kwijt te kunnen. :-)
Word denk ik een beetje zoals camperen, kijken hoe andere mensen hun tent opzetten (erg leuk)

Ja inderdaad, en het mooie is dat jij ook bij die mafkezen hoort, volwassen freaks die even een dag kleine joggies zijn die aan het kijken zijn of wat ze besteld hebben eigenlijk wel in de auto past. Inderdaad dat kan je een lol aan beleven.:D

Zijn jullie niet bang als je je auto helemaal vol heb liggen dat je dan word aangehouden door de politie? Ze zullen wel niet zo streng zijn op die 10 kg norm maar als je vuurwerkdozen hebt opgestapeld en er door alle ramen het 1.4 logo te zien is dan zullen ze denk ik eerder tot aanhouden overgaan.

zijn er al mensen die het overzicht van de bestelling via de mail gekregen hebben ? want ik kreeg gisteren een mail van Reva dat ik de complete mail even door moest sturen en dat heb ik nu gedaan maar heb nog geen bericht gekregen

zijn er al mensen die het overzicht van de bestelling via de mail gekregen hebben ? want ik kreeg gisteren een mail van Reva dat ik de complete mail even door moest sturen en dat heb ik nu gedaan maar heb nog geen bericht gekregen

Ik heb hetzelfde probleem. Wel een bevestigingsmail gehad met bestelnummer en wanneer ik het op kon halen, maar geen overzicht van welke artikelen ik besteld heb. Ik hoop dat dit nog komt.

Ik heb 3 bestellingen gedaan op verschillende data 21-11 op 22-11 en op 2-12.En bij mij heb ik per bestelling 2 mailtjes ontvangen.
Dus de 31ste ben ik van de partij tussen 7.00en 8.00:D

Zijn jullie niet bang als je je auto helemaal vol heb liggen dat je dan word aangehouden door de politie? Ze zullen wel niet zo streng zijn op die 10 kg norm maar als je vuurwerkdozen hebt opgestapeld en er door alle ramen het 1.4 logo te zien is dan zullen ze denk ik eerder tot aanhouden overgaan.

Dekentje er over heen.

Zojuist nog een kleine bestelling er achteraan gedaan met daarin wat spul voor mijn oudste die het dit jaar voor eerst eens wil proberen. Dus wat knal, kleine sier. En voor me zelf ook wat Hardix knalcakes cadeau gedaan.

Maar nu was ik aan het bestellen en ben ik benieuwd of jullie het verschil weten tussen deze twee, hebben dezelfde omschrijving en benaming, alleen andere prijs en andere code.

2-1001A.jpg

2-1001A Shising Crackers Kaboom Superstunt ** NIEUW **
Prijs: € 0,25
De meest populaire knaller van Nederland Van € 2.50 voor € 0.25 Maximaal 3 per klant. Wilt u meer sloffen ? kijk naar no 1
Per 200 stuks

2-90012.jpg

2-90012 Shising Crackers Kaboom Superstunt ** NIEUW **
Prijs: € 0,75
De meest populaire KNALLERS van Nederland. Van € 2.50 voor € 0.75 Maximaal 9 per klant.
Per 200 stuks

Zojuist nog een kleine bestelling er achteraan gedaan met daarin wat spul voor mijn oudste die het dit jaar voor eerst eens wil proberen. Dus wat knal, kleine sier. En voor me zelf ook wat Hardix knalcakes cadeau gedaan.

Maar nu was ik aan het bestellen en ben ik benieuwd of jullie het verschil weten tussen deze twee, hebben dezelfde omschrijving en benaming, alleen andere prijs en andere code.

image

2-1001A Shising Crackers Kaboom Superstunt ** NIEUW **
Prijs: € 0,25
De meest populaire knaller van Nederland Van € 2.50 voor € 0.25 Maximaal 3 per klant. Wilt u meer sloffen ? kijk naar no 1
Per 200 stuks

image

2-90012 Shising Crackers Kaboom Superstunt ** NIEUW **
Prijs: € 0,75
De meest populaire KNALLERS van Nederland. Van € 2.50 voor € 0.75 Maximaal 9 per klant.
Per 200 stuks

Maakt waarschijnlijk niet veel uit als je max. 12 sloffen kan bestellen krijg je waarschijnlijk een doos van dezelfde mee.

Nee ik zie het wel, die dingen kosten de wereld niet en dat kleine manneke van mij vindt alles al hard gaan. Maar ik dacht dat iemand het wellicht wist, of is het een fout op de site?

Nee ik zie het wel, die dingen kosten de wereld niet en dat kleine manneke van mij vindt alles al hard gaan. Maar ik dacht dat iemand het wellicht wist, of is het een fout op de site?

Ja laat zoon lief maar met rotjes spelen, pappa steekt de salute cakes en cobra's 6 wel af :-)

waarom ze verschillende hebben weet ik ook niet, maar dat prijsverschil heeft hoogstwaarschijnlijk puur te maken met het maximum aantal. al kunnen ze nu dus ook winst maken op mensen die denken dat die anderen daadwerkelijk beter zijn:p
maar zoals je al aangeeft kan het ook best een foutje zijn aangezien de omschrijving exact gelijk is.

Edit: en de naam ook zie ik, dus ga er maar van uit dat iemand vergeten is beide plaatjes te vervangen:p

Super assortiment met dito prijzen. Zal mijn bestelling eens gaan samenstellen de komende dagen.
Nog even een kleine opmerking: bij de BigShot staat een filmpje van de Crossette Queen .... (detail)

De Big 19 stond op de site Vuurwerkperdoos.nl, een tijdelijke kortingsactie site van Valk Vuurwerk, waar de Big 19 voor een luttele prijs van €114 over de toonbank ging.
Deze is uiteindelijk uitverkocht geraakt en hoogstwaarschijnlijk niet meer te krijgen. Dit pakket was al een oude voorraad.

waarom ze verschillende hebben weet ik ook niet, maar dat prijsverschil heeft hoogstwaarschijnlijk puur te maken met het maximum aantal. al kunnen ze nu dus ook winst maken op mensen die denken dat die anderen daadwerkelijk beter zijn:p
maar zoals je al aangeeft kan het ook best een foutje zijn aangezien de omschrijving exact gelijk is.

Edit: en de naam ook zie ik, dus ga er maar van uit dat iemand vergeten is beide plaatjes te vervangen:p

Ja ik denk inderdaad ook dat er iets niet goed gaat.

Back
Bovenaan