Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb een vraag voor mensen die meer ervaring hebben met hele kartons vuurwerk. Ik heb bij valk 11 karton besteld maar begin me nu een beetje af te vragen of dat allemaal wel in de auto gaat passen.
Heb het zelf een beetje uitgemeten met een karton Battle dat ik hier nog heb staan (zonder inhoud helaas) en 't lijkt wel vrij makkelijk te passen, maar wellicht dat de kartons van andere producten veel groter zijn?

lijstje:
2x big19
1x killing arrow
1x super nova
1x silver dragon
1x treasure island
1x secret salute
1x Dragon Thunder
1x Buurtassortiment XXL X
1x Screaming Girls
1x Golden Brocade

Ik heb een vraag voor mensen die meer ervaring hebben met hele kartons vuurwerk. Ik heb bij valk 11 karton besteld maar begin me nu een beetje af te vragen of dat allemaal wel in de auto gaat passen.
Heb het zelf een beetje uitgemeten met een karton Battle dat ik hier nog heb staan (zonder inhoud helaas) en 't lijkt wel vrij makkelijk te passen, maar wellicht dat de kartons van andere producten veel groter zijn?

lijstje:
2x big19
1x killing arrow
1x super nova
1x silver dragon
1x treasure island
1x secret salute
1x Dragon Thunder
1x Screaming Girls
1x Golden Brocade

Karton silver dragon, buurtassortiment, golden brocade zijn zoiezo niet zo groot, als je je banken kan plat gooien gaat dat makkelijk passen. Niet met een smart two aankomen natuurlijk:D

2 x big 19 als je bedoeld 2 x 12 cakes dan heeft deze ongeveer de grote van 4 x buurtassortiment. Deze zou de meeste ruimte in beslag nemen.

In welke auto wil je dit proppen? :-)

Op de site bij extra voordeel paketten staat de complete event cakes pakket, met de nummers 81 tot 85, maar nou ben ik er nog steeds niet uit welke cakes van de Event serie dit zijn.
Iemand een iedee welke cakes dit zijn.

Op de site bij extra voordeel paketten staat de complete event cakes pakket, met de nummers 81 tot 85, maar nou ben ik er nog steeds niet uit welke cakes van de Event serie dit zijn.
Iemand een iedee welke cakes dit zijn.

Dat zijn event cake 1 t/m5 alleen maar,dus niet de stage maker en de grande finale.
Desondanks nog steeds een leuke aanbieding:D

lijstje:
2x big19
1x killing arrow
1x super nova
1x silver dragon
1x treasure island
1x secret salute
1x Dragon Thunder
1x Screaming Girls
1x Golden Brocade

Dat gaat wel passen,mits je een doorsnee auto hebt natuurlijk.
Ikzelf heb 5 kartons en 2 keer buurt ass,de heavy legend serie en de masterline serie besteld en dat pas perfect in me vw transporter:D

Op de website van valk vuurwerk onder knalvuurwerk zie ik een rol staan (Big Salute rol).
Hier op dit forum kan ik deze nergens vinden, ik heb ook geen ervaring met nederlandse rollen.
Heeft iemand ervaring met dit soort rollen, of is deze het geld waard?

Op de website van valk vuurwerk onder knalvuurwerk zie ik een rol staan (Big Salute rol).
Hier op dit forum kan ik deze nergens vinden, ik heb ook geen ervaring met nederlandse rollen.
Heeft iemand ervaring met dit soort rollen, of is deze het geld waard?

Het is een soort hindoerol zo te zien,maar dan een legale.Ik denk dat je ongeveer dit kan verwachten:

+ http://www.youtube.com/watch?v=HfrgZesyLFo" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=HfrgZesyLFo"> http://www.youtube.com/watch?v=HfrgZesyLFo" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Opzich wel aardig dus.:wink:

Is het een mogelijkheid om treasure island aan de webshop toe te voegen of anders in de losse verkoop te verkopen? Dit is eigenlijk de enige cake die ik mis en die ik heel graag nog wil hebben.

Na een paar bestellingen had ik nog wat vragen.
Via email contact gehad en moet zeggen je word goed te woord gestaan en ze willen alles voor je doen.
Volgend jaar weer hier bestellen en misschien dit jaar nog wel al zit ik aan mijn budget.

Kortom top winkel.

Dat gaat wel lukken, inderdaad bankjes eruit en gaan met die banaan. Ben jij er ook de 30ste in de ochtend?

Dit word leuk, allemaal auto die bezig zijn met passen en meten om hun kartons kwijt te kunnen. :-)
Word denk ik een beetje zoals camperen, kijken hoe andere mensen hun tent opzetten (erg leuk)

Back
Bovenaan