Valk Vuurwerk Nijverdal

Het zijn inderdaad super prijzen. Het liefst bestel ik alles bij 1 dealer. wat misschien niet gaat lukken omdat ik geen enkele grote fontijn ben tegen gekomen. Iets van coral beauty of zo. ik hoop als ze dit lezen alsnog toevoegen.

Yes Valk doet het weer,wat een goede prijzen zeg.Hier gaat mijn bestelling dus naar toe.Dan moet ik ook maar proberen of ik naar de demo kan.Ik heb er weer zin in.

ik zie dat ze het aantal jumping jacks hebben aangepast.
Super hoe snel ze dat hebben gedaan. (het was dus toch 20 x 12)

Yep en meteen een bestelling geplaatst.Waar iedereen de SS omhoog gooit is die bij valk nog gewoon €16,75.voor mij zoals ik al eerder zei gewoon de beste vuurwerk winkel.

Beide cakes zijn wel kicke hoor, alleen moet ik toegeven dat de thunderstruck op de demo een heel stuk beter presteerde...hopelijk op de aankomende demo's ook :D

Hoe dan ook de SS blijft een topper en Valk bied hem voor een hele mooie prijs aan,hier komt ie sowieso in de collectie

Reva,

Ik had je een mail gestuurd over het samenvoegen van een bestelling. Daarin stond ook dat ik geen bestelbevestiging gekregen had (ideal betaald). Tot dusver geen reactie gehad. Mocht je dit lezen zou je kunnen reageren of het zo goed komt op deze manier ?

Alvast bedankt.

Reva,

Ik had je een mail gestuurd over het samenvoegen van een bestelling. Daarin stond ook dat ik geen bestelbevestiging gekregen had (ideal betaald). Tot dusver geen reactie gehad. Mocht je dit lezen zou je kunnen reageren of het zo goed komt op deze manier ?

Alvast bedankt.

Ik wel een Ideal bevestiging gekregen, maar heb geen overzicht van welke producten ik besteld heb. Heb jij die wel?

Back
Bovenaan