Valk Vuurwerk Nijverdal

Dan gaat ie waarschijnlijk morgen wel online, zijn vaak super handige jongens dus. Bedankt Reva voor het melden.

Hoop elke keer dat ik weer check of vuurwerkperdoos.nl online dat het eindelijk zo ver is maar wordt tot nu toe nog steeds teleurgesteld:P
Ben echt onwijs benieuwd wat dit ons allemaal gaat brengen.

Heren.......even rustig afwachten is zeker best moeilijk?
Als de site online komt, is het hier als eerste bekend lijkt me.....heb even geduld nog!
Het volspammen van dit topic is niet de bedoeling!

Ik vind het wel een beetje vreemd. ER staat nu dat het assortiment vanaf 25 november online is. Dat lijkt wel een behoorlijke poos later dan afgelopen weekend of zeer binnenkort.
Is dit misschien een foutje?
greetzzz

Net nog even contact gehad met valk
Het mail probleem blijkt een hardnekkig probleem te zijn.
Het probleem zit in 3 updates die zijn gedaan door verschillende bedrijven
Ze zijn al een paar dagen aan het zoeken maar kunnen het probleem niet vinden.
De site staat klaar en compleet ingevuld met fotos en filmpjes.
Zodra valk groen licht krijgt zullen ze per direct online gaan.
Namens valk sorry voor het ongemak.
Zodra ze online gaan horen jullie het als eerste ik hou jullie op de hoogte

Net nog even contact gehad met valk
Het mail probleem blijkt een hardnekkig probleem te zijn.
Het probleem zit in 3 updates die zijn gedaan door verschillende bedrijven
Ze zijn al een paar dagen aan het zoeken maar kunnen het probleem niet vinden.
De site staat klaar en compleet ingevuld met fotos en filmpjes.
Zodra valk groen licht krijgt zullen ze per direct online gaan.
Namens valk sorry voor het ongemak.
Zodra ze online gaan horen jullie het als eerste ik hou jullie op de hoogte

Bedankt voor het mededelen Reva. We wachten rustig af dan maar. Ben erg benieuwd hoor, Valk lijkt me een uitstekende optie dit jaar!

Zo even weer een update vanuit Valk. Ik heb contact met ze gehad en wij krijgen als eerste te horen wanneer de site online is. Een mooi gebaar lijkt me? Het probleem is echter een hardnekkige...dus heb nog even geduld. :D

Bedankt voor de update's jongens.
Helaas dat Valk met dit probleem zit.
Maar ook voor ons haha, wij moeten weer wachten.
Maar ik heb zo'n gevoel dat het wachten wordt beloond.

Ik zag net even op de website een hele pagina vol staan. een minuut later was het weer weg. ik zag een karton panter voor 156 euro staan. de rest heb ik de prijs niet onthouden. Producten die ik zo snel herkenden waaren silver salute, heavy drie, metadoor shower. de rest weet ik niet meer

sta je elke keer te F5-en ofzo? :p haha

Nee, Ik had de pagina gisteren open laten staan. Toen ik vanochtend de computer aanzette stond die pagina ervoor. het waren 6 pagina's. Dus ik wilde snel kijken wat erop de volgende pagina stond. toen ik daar op drukte kreeg ik weer het scherm dat de afgelopen dagen te zien was. Ook toen ik op het terug pijltje drukte kreeg ik weer dat oude scherm.

Back
Bovenaan