Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook toen der tijd snapte de media de ballen er al niet van...
''Deze wordt voornamelijk gebruikt om lawines op te wekken''
En hoe ze de rol uitrolt is helemaal erg.

Deze keer niet in China, maar in Duitsland. Bij de bekendste importeur in Duitsland: Weco Feuerwerk.
Voor de mensen die weleens vuurwerk uit Duitsland halen komt de tekst 'Made in Deutchland' bekend voor.

Deze cakes en/of pijlen worden in Duitsland geproduceerd.
In dit filmpje kun je zien hoe ze gemaakt en getest worden.

Een zeer interessante documentaire.
Veel kijkplezier!

http://www.youtube.com/watch?v=LwE67o8_LcI

Ik heb er een apart topic voor aangemaakt omdat er dan wat over het filmpje gepraat kan worden.
Over het maken etc!

Topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28883-Weco-Feuerwerk-Documentaire-zeer-interessant

Hier nog even een stukje opbouw van de show in post #2283.

Check vooral 1:11, hoezo niet roken bij een partijtje shells... en vanaf ongeveer 2:57, hoezo moet een shell makkelijk in de buis glijden... Voor het effect van die enorme cylinder kun je overigens in het fimpje doorklikken naar de show!!!

Misschien zijn de heren/dames van Bon-/Dreamfireworks bij Le Feux in Canada geweest en hebben ze daar het idee van de helikopter opgedaan? Anyway, in dit filmpje zie je ook een "Pyrocopter" vanaf 6:00 !!!

Ik heb een oude video gevonden misschien wel leuk om te zien.
Btw erg leuke video rocketfreak maar de inspiratie komt denk ik niet van gfa maar van korea want die doen dit soort dingen al veel langer, maar het ziet er geweldig uit.

Dit soort manieren van vuurwerk afsteken zal in Nederland meest mogelijk onder "Ongecontroleerd Vuurwerk" worden gezet en dus... Niet toegestaan.
Zo kun je ook prachtig heliumballonnen voorzien van een tekstbrander of flare en in grote hoeveelheden op laten stijgen. Helaas ongecontroleerd, dus niet toegestaan.

Uhm, Viva la Bang, Tabe, die filmpjes staan al in post #2283 en #2287, maar ben blij dat je het met me eens bent dat ze het hier posten waard zijn :p

Dit soort manieren van vuurwerk afsteken zal in Nederland meest mogelijk onder "Ongecontroleerd Vuurwerk" worden gezet en dus... Niet toegestaan.
Zo kun je ook prachtig heliumballonnen voorzien van een tekstbrander of flare en in grote hoeveelheden op laten stijgen. Helaas ongecontroleerd, dus niet toegestaan.

Maar dan is Dream dus in overtreding geweest bij hun demo van Bonfireworks??? Lijkt me niet toch?
Sorry voor de kleine vervuiling van dit topic trouwens :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan