Valk Vuurwerk Nijverdal

Of een freak actie met 40/50 % korting vanaf een bepaald bedrag bijvoorbeeld.

Je bedoelt denk ik een minimum bestelbedrag voor een bepaald % korting. Snap ik, maar ben er geen voorstander van omdat je dan een groep freaks uitsluit die wat minder te besteden heeft. Dat zou ik voor die groep echt zonde vinden en volgens mij ook niet het doel van een freak-actie moeten zijn.

Jongens ik snap niet waarop jullie reageren, niemand heeft iets gezegd over dat het 'gejat' is ofso. Of mis ik nou iets?

Dat interesseert mij echt helemaal niets! Hoe meer liefhebbers op een goede en makkelijke manier en voor een eerlijke prijs aan hun vuurwerk komen, hoe beter!

Sorry voor de spelfouten ik stuur dit vanaf een telefoontje:

@richardus, ik las wat hij zei maar ik dacht dat hij reageerde op iemand die zei dat het gejat was.

@gizmo, ik vind van niet als je met een korting begint van 30% heeft niemand wat te klagen dat is een flinke korting. En ik begrijp het weer van de kant van de winkel dat je niet zomaar hoge kortingen gaat geven bij een paar producten. De meeste geven niet voor niets kortingen bij een karton.

Tuurlijk zie ik het liever dat iedereen gelijk evenveel korting krijgt maar een beetje realistme kan wel.

Je bedoelt denk ik een minimum bestelbedrag voor een bepaald % korting. Snap ik, maar ben er geen voorstander van omdat je dan een groep freaks uitsluit die wat minder te besteden heeft. Dat zou ik voor die groep echt zonde vinden en volgens mij ook niet het doel van een freak-actie moeten zijn.

Dan zou je ook geen kartonkortingen moeten geven. Freaks die wat minder uit te geven hebben kopen namelijk geen kartonnen maar van alles een klein beetje. Als ik van vroeger bij mezelf kijk in ieder geval.

Ik vind elke actie super! We moeten al heel erg blij zijn dat winkels dit speciaal voor ons willen regelen.

leuke actie inderdaad maar wat moet je met een karton? doe dan gewoon een leuke korting actie.:)

Wat moet je met een karton.....hmmmmm......afsteken, showtje maken:D

En als je een karton te veel is. Kijk dan of je met medefreaks, familie, of wat dan ook wat kunt regelen dat zij ook wat afnemen. Heeft er iedereen voordeel van. Is altijd wel wat te regelen.

Valk wil in de maand november een site openen met karton voordeel lijkt jullie dat wat
Met kortingen oplopend tot 50 procent.
Of hebben jullie nog andere ideeën.

Goed voorbeeld doet goed volgen.

Misschien wat gratis vuurwerk weggeven zonder koopverplichting?

Laten we gewoon afwachten wat deze actie precies gaat in houden.
Bastiaan en ik zullen deze week of volgende week op bezoek gaan en gaan kijken wat de actie precies inhoud.
Ben ook erg benieuwd wat het assortiment dit jaar wordt:).

Laat duidelijk zijn dat ik ook elke actie geweldig vind, hoe groot of klein dan ook! Ik kijk uit naar de resultaten van jullie bezoek, we zien het verslag wel verschijnen!

Ik heb vandaag contact gehad met Rene van Valk vuurwerk.
Wij zullen daar as. donderdag op bezoek gaan.

@ reva, 40/50% korting geven lijk me de beste actie die je kan bedenken. Ik kan me er geen betere voorstellen!

Ik ben benieuwd wat voor een actie er komen gaat.
Voor mij word het toch moeilijk om te kiezen als er een goede actie komt want ze moeten concurreren met Macet vuurwerk in losser die al tot 40% korting geeft.

Als het hetzelfde is als ES dan is een actie daarin natuurlijk nooit weg.
Ik vermoed dat er meer mensen die wel leuk vinden.
greetzz

Back
Bovenaan