Richardus
VWC lid
Jongens ik snap niet waarop jullie reageren, niemand heeft iets gezegd over dat het 'gejat' is ofso. Of mis ik nou iets?
ja, toch beter lezen..:
http://vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=394547&postcount=136
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jongens ik snap niet waarop jullie reageren, niemand heeft iets gezegd over dat het 'gejat' is ofso. Of mis ik nou iets?
Of een freak actie met 40/50 % korting vanaf een bepaald bedrag bijvoorbeeld.
Je bedoelt denk ik een minimum bestelbedrag voor een bepaald % korting. Snap ik, maar ben er geen voorstander van omdat je dan een groep freaks uitsluit die wat minder te besteden heeft. Dat zou ik voor die groep echt zonde vinden en volgens mij ook niet het doel van een freak-actie moeten zijn.
Wat voor een rubro producten zouden dat moeten zijn volgens jullie
leuke actie inderdaad maar wat moet je met een karton? doe dan gewoon een leuke korting actie.![]()
Valk wil in de maand november een site openen met karton voordeel lijkt jullie dat wat
Met kortingen oplopend tot 50 procent.
Of hebben jullie nog andere ideeën.
Ik ben benieuwd wat voor een actie er komen gaat.
Voor mij word het toch moeilijk om te kiezen als er een goede actie komt want ze moeten concurreren met Macet vuurwerk in losser die al tot 40% korting geeft.