Valk Vuurwerk Nijverdal

zijn die dagaanbiedingen alleen in de winkel tijdens de voorverkoop?
op de site staat namelijk niks

of gaan die in op de verkoopdagen straks?

is dat 's avonds of 's ochtends? moet zelf tussen 11 en 12 mijn bestelling afhalen en zou tof zijn als die actie dan al loopt:)

Gisteren bij Valk geweest prima zaak,goed geholpen bestelling was helemaal compleet en ik had geen heavy 3 gekregen ipv daarvan 3 potten van de super 4 dus helemaal goed.

Ben de 29e 's avonds bij Valk geweest.
Was niet zo heel druk, dus na effe wachten kon ik mijn bestellijst inleveren. Alleen toen alles op de toonbank stond leek het toch niet te kloppen... Ik had o.a. een karton Silver Salutes besteld, maar er stond geen doos bij. Wat bleek, 1 van de inpakkers heeft per ongeluk de lijst verkeerd gelezen, en dus 1 losse Silver Salute ingepakt i.p.v. 1 karton :wink: De verkoper vond het ook al erg duur voor 1 cake :D Gelukkig hadden ze nog genoeg staan en had ik binnen 2 minuten alsnog mijn krt Silver Saluutjes. Als ze volgend jaar weer zulke mooie kartonprijzen in de voorverkoop hebben dan bestel ik absoluut weer hier!

Zo'n leuk kartonnetje Silver Salutes heeft mijn vrouwtje in de Happy Hour nog gehaald en nog veel meer spul (kofferbak vol).
Alles 50% korting :devil:

Wanneer hadden ze eigenlijk happy hour?
Is dat tijdens elke verkoopdag een keer, of alleen de 31e vlak voor sluiting?
Man man, 95 euri voor karton silver salutes... *kwijl* :D

De 31e om 16 uur. Kom wel op tijd (of besteed het uit zoals ik:p)! Ze hadden trouwens nog erg veel.
Het was 50% korting op de lijst zoals ze die in de winkel hadden, dus niet de internet prijzen.
De silver salute werd alleen online per karton verkocht. Wij moesten dus "gewoon" een tientje p/st betalen.

Ben er de 29e ook geweest. was er tegen 11en. Gelukking niet druk rond dat tijdstip, kon zo de bestelling inleveren en binnen no-time stond het in de auto. Alles klopte, alleen de imperial was er niet dus had ik fire gekregen.
Daarna nog even naar binnen, nog voor een kleine 250 euro besteld, en werd mooi afgerond naar beneden. Prima service:)
Wel leuk dat ze achter de toonbank nog wat potjes voor bij geen geld hebben liggen. Geloof dat de duurste iets van 5 euro was en had van alles wat meegenomen omdat het kon. Waren prima potjes, en denk dat ik volgend jaar wel weer van de partij daar ben.

Ik ging me bestelling ook de 29 ophalen tussen 12.00 en 13.00.
Was er om 11.00 eerst even wat in de losse verkoop gehaald thunderking voor 4€.
Was om 11.30 klaar toen gevraagd of onze bestelling al klaar was dat was die 3 volle tassen en een doos rotjes
De boel in de auto paste net en toen richting huis.
Volgend jaar weer erheen voor de prijs en de klantvriendelijkheid.

Wat was er zo al te krijgen in de Happy Hour?

Ik ben nu voor de 2e keer op rij niet gegaan omdat ik al gebruik heb gemaakt van andere acties.

Wat ik dus nu begrijp is dat iemand die in het allerlaatste uurtje langskomt veel beter af is dan iemand die op 1 december zijn bestellijst inleverd.

Dat spul wat in de schappen daar lag op 29 december was ook niet verkeerd qua prijs, bijvoorbeeld die Color Bomb is een 180 grams potje voor 4 euro. Ik had er 5 gekocht maar dat hadden er minstens 20 moeten zijn!!!

b9egsj.jpg

Back
Bovenaan