Valk Vuurwerk Nijverdal

ik heb vd week een deel van de folder gezien lidu en en de collectie berley legal
allemaal met 35% korting

Dat ziet er dan erg goed uit voor dit jaar... ik neem aan dat de Wecolijn dan wegvalt, tenminste die zou ik eruit gooien ;)

in december komt er een speciale openings folder na een grote verbouwing
aan de vuurwerk bunkers er zijn 2 grote bunkers bij aangebouwd korting oplopend
tot 40% ik heb de folder al gezien met alle toppers op rij

op hun site staan verschillende al verschillende assortimenten die ze gaan verkopen. met prijzen vooral de extreme salute is goedkoop

ditjaar nieuw bij valk zena-bonfire-lidu-barley legal-rubro lidu en barley legal

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik 2008-2009 voor mij was het bijna 100km rijden maar had me pa omgepraat :D Ik had het nog nooit zo druk gezien bij een vuurwerkwinkel rond 19.00 uur, maar wat wil je dan met zulke lage prijzen.

Overigens stond mijn bestelling keurig op tijd klaar, maar dat was niet genoeg ik moest en ik zou meer halen..

ik was daar vd week in de winkel en heb de nieuwe vuurwerk bunkers gezien
er zijn daar 2 grote bunkers bij aangebouwd echt mega groot de opzet hiervoor
is de nog grotere vraag aan te kunnen en nog sneller de mensen te kunnen helpen
dit jaar wordt er meer dan 25 man personeel ingezet om alles nog sneller te laten verlopen de apperte afhaal balie werkte vorig jaar perfect bij deze winkel toen ik
het pakket kwam ophalen stonden er wel 50 mensen voor mij binnen 5 minuten was ik weer weg alles stond voor iedereen al klaar super winkel

Site is geupdate:

Deze collecties zijn een feit:

• Dynasty
• Barley Legal (nieuw)
• Pro-Line
• Zena (nieuw)
• Bonfire (nieuw)
• Asian Buget Line
• Rubro (nieuw)
• Lidu (nieuw

Wat een gekkenhuis weer :p

dit jaar nog veel bekende toppers van evuco
deze kun je vinden onder superstunt prijzen met 40% korting

ik heb echt geen idee joh :)
ik zag vandaag pas de site online, maar inderdaad zonder alle prijzen en zonder bestelmogelijkheid
het zal vast niet meer lang duren

:D Kijk, hier word ik nou vrolijk van!

Voor mij is het zo'n 100km rijden, maar dat heb ik er toch echt wel voor over net zoals 2 jaar geleden.

Back
Bovenaan