Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb 2 weken terug bij Valk Nijverdal ook nog een kleine bestelling geplaatst via de webshop omdat het mogelijk de laatste keer is voor het vuurwerkverbod .

Hier begon het "freakshoppen" voor mij destijds toen Vuurwerkperdoos nog naast de winkel in Nijverdal zat, mooie tijden waren dat:thumbsup:

Het freakshoppen begon voor mij in 2013 met een bestelling van 1 karton Wolff Big 19 ( welke per 12 in een loeizwaar karton zaten met kooi ) waarna de jaren erna mijn bestellingen steeds groter werden bij Vuurwerkperdoos, wat een geweldige sfeer was dat altijd met het ophalen van de bestellingen op de verkoopdagen daar .

Uiteraard hoop ik dat ik volgend jaar gewoon weer kan bestellen hier, maar omdat het mogelijke vuurwerkverbod dichterbij is dan ooit wil ik dit jaar nog 1 keer mijn bestelling hier ophalen puur voor de sfeer en goede service bij deze winkel :)

Zie huisman topic Dat artikel komt niet binnen valk het zelfde zijn Importeur heeft het niet verscheept
Dat is niet zo zwart / wit… er zijn immers verschillende batches in omloop (geweest), inclusief niet afgekeurde varianten. Ik neem gemakshalve aan dat kopers geïnformeerd worden over het eventuele wegvallen van bestelde artikelen.

Back
Bovenaan