Valk Vuurwerk Nijverdal

Bij het Valk Bunga Super 9x19 shots assortiment zit een film van de Color bomb 16 shots. Ik neem aan dat die film niet klopt en dat het daadwerkelijk om een 19 shots assortiment gaat ?

Ik heb het zo niet kunnen vinden of dit al besproken is, maar worden alle bestellingen van valk ook samengevoegd met de eerste bestelling, dus bij het afhalen uit gaan van datum en tijd van de eerste bestelling?

Alleen bij de vuurwerperdoos orders wordt het samengevoegd is mij verteld. De reguliere site is het gewoon je blok waarin ie staat. Correct me if i'm wrong!

Alleen bij de vuurwerperdoos orders wordt het samengevoegd is mij verteld. De reguliere site is het gewoon je blok waarin ie staat. Correct me if i'm wrong!

Goedenavond

Dat heb je helemaal goed gezegt, bij vpd worden de bestellingen samen gevoegd, bij de reguliere webshop niet.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE !!!!! UPDATE !!!!! UPDATE !!!!!

Beste members freaks

Vanaf nu exclusief bij ons tijdelijk weer verkrijgbaar ( ALLEEN IN NIJVERDAL
Tijdelijk terug van weg geweest.......

DE VUURWERKMANIA MEGA 6 STAR ASSORTED.

JA JA je leest het goed tijdelijk bij ons weer verkrijgbaar.

Let wel op , hij is alleen online te bestellen in de webshop van nijverdal en echt OP = OP.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik lees dat de platinum sensation helaas is afgekeurd. krijg ik hier vanzelf mail over of word dat bij ophalen geregeld?

Als ik nu nog in Nijverdal de VALK BUNGA SUPER 5-19 XL bestel (dus met de 5 verschillende kleuren cakes) krijg ik dan ook alle 5 de kleuren of krijg ik dan alleen de 2 kleuren die los beschikbaar zijn op de site (goud en groen)? Dus bijv. 2x goud en 3x groen of gewoon alle kleuren 1x...

Laatst bewerkt:
Als ik nu nog in Nijverdal de VALK BUNGA SUPER 5-19 XL bestel (dus met de 5 verschillende kleuren cakes) krijg ik dan ook alle 5 de kleuren of krijg ik dan alleen de 2 kleuren die los beschikbaar zijn op de site (goud en groen)? Dus bijv. 2x goud en 3x groen of gewoon alle kleuren 1x...

Goedenmiddag

Nee als je de bunga 5/19 besteld dan krijg je ook de 5x19 ( dus de set met 5 verschillende.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik wil toch weer een shout out doen naar Valk Vuurwerk. Het was ook dit jaar weer top geregeld, bestelling 100% gekregen zoals ik hem besteld had, en in Geesteren liep het ook als een zonnetje. Als ik nu om heen een boel vuurwerkwinkels ziet harken en prutsen is het ook wel eens goed om de positieve eruit te lichten.

Ff een vraagje, heb momenteel 3 orders lopen op 28 dec van 10.45 tot 11.00. nu wil ik nog een order plaatsen, maar het tijdslot is niet meer beschikbaar. Kunnen bestellingen samen gevoegd worden op de 1 e order? Zo niet, dan kan ik helaas geen bestelling meer plaatsen

Ff een vraagje, heb momenteel 3 orders lopen op 28 dec van 10.45 tot 11.00. nu wil ik nog een order plaatsen, maar het tijdslot is niet meer beschikbaar. Kunnen bestellingen samen gevoegd worden op de 1 e order? Zo niet, dan kan ik helaas geen bestelling meer plaatsen
Goedenavond

Je hebt het over de reguliere webshop neem ik aan ? Bestellingen worden niet samen gevoegd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste @subarufreak,

Hoe strikt zijn de afhaal tijden? ik heb reeds een bestelling staan voor de 28e maar de enige optie is die er nu is is eerder af te halen alleen dat red ik niet qua reizen. lees al dat samenvoegen niet mogelijk is alleen zit er nu tussen mijn tijdslot en het openstaande tijdslot een uurtje

Beste @subarufreak,

Hoe strikt zijn de afhaal tijden? ik heb reeds een bestelling staan voor de 28e maar de enige optie is die er nu is is eerder af te halen alleen dat red ik niet qua reizen. lees al dat samenvoegen niet mogelijk is alleen zit er nu tussen mijn tijdslot en het openstaande tijdslot een uurtje
Goedenavond kloesje

De afhaaltijden zijn redelijk straks om daardoor een snelle afhandeling te garanderen naar onze klanten toe.

Met vriendelijke groet

Marcel valk vuurwerk

Back
Bovenaan