Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dacht gezien te hebben op Facebook dat ze alleen in Nijverdal wat hadden, maar geen idee wat allemaal.Hebben jullie in Rijssen/Nijverdal alweer een leuke collectie F1 liggen? Inclusief wat Funke mss?![]()
Alleen bij de vuurwerperdoos orders wordt het samengevoegd is mij verteld. De reguliere site is het gewoon je blok waarin ie staat. Correct me if i'm wrong!
Ik lees dat de platinum sensation helaas is afgekeurd. krijg ik hier vanzelf mail over of word dat bij ophalen geregeld?
Als ik nu nog in Nijverdal de VALK BUNGA SUPER 5-19 XL bestel (dus met de 5 verschillende kleuren cakes) krijg ik dan ook alle 5 de kleuren of krijg ik dan alleen de 2 kleuren die los beschikbaar zijn op de site (goud en groen)? Dus bijv. 2x goud en 3x groen of gewoon alle kleuren 1x...
Bedankt voor de info, Subaru!Goedenmiddag
Nee als je de bunga 5/19 besteld dan krijg je ook de 5x19 ( dus de set met 5 verschillende.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
GoedenavondFf een vraagje, heb momenteel 3 orders lopen op 28 dec van 10.45 tot 11.00. nu wil ik nog een order plaatsen, maar het tijdslot is niet meer beschikbaar. Kunnen bestellingen samen gevoegd worden op de 1 e order? Zo niet, dan kan ik helaas geen bestelling meer plaatsen
Goedenavond kloesjeBeste @subarufreak,
Hoe strikt zijn de afhaal tijden? ik heb reeds een bestelling staan voor de 28e maar de enige optie is die er nu is is eerder af te halen alleen dat red ik niet qua reizen. lees al dat samenvoegen niet mogelijk is alleen zit er nu tussen mijn tijdslot en het openstaande tijdslot een uurtje