Valk Vuurwerk Nijverdal

Vandaag mijn bestelling opgehaald, cairo crackling, strong celebration en aeroblaster waren er niet, en er waren ook geen vervangers..dus geld terug gekregen.
Ipv event powerbox 1&2, had ik de giant beast 588 shots meegekregen, maar die had ik niet besteld, dus terug de winkel in en toen wel omgeruild voor de powerbox 1&2.
Er stond nog wel 1 special 5, die maar erbij meegenomen. De schappen waren verder erg leeg dus had niet veel keus meer.
Bij thuiskomst bleek dat ik 3x2 dezelfde cakes van het buurtassortiment heb dus daar baal ik best wel van. Al met al een rommeltje, wat ik nog niet eerder heb meegemaakt in al die jaren
Dat jij de verkeerde cakes in het buurtassortiment hebt kan de winkel niks aan doen uitraard

Als je 3 setjes koopt is het toch vrij logisch dat je 3 dezelfde setjes krijgt?

Edit: verkeerd begrepen, excuus.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen om 09.30 gearriveerd bij Valk. Bestelling stond binnen 5 min. Voor m,n neus. Even discussiepuntje over 1 besteling, de 0 moest een 6 zijn. Verschil was de transbomber of powerbox 1 en 2. Na enige discussie werd het opgelost! Super!!!!

Ook de big valk 19 buurtassortiment (6 verschillende effecten) hier besteld maar 2 cakes 3 keer gekregen. Kwam hier pas achter na het lezen van de reacties op dit topic. Had graag gehoord van de medewerker dat de andere potten niet geleverd konden worden, zal mogelijk een reden voor zijn. Iemand die nog wil ruilen omgeving arnhem? Ik heb de oracle en archilles.

Ook de big valk 19 buurtassortiment (6 verschillende effecten) hier besteld maar 2 cakes 3 keer gekregen. Kwam hier pas achter na het lezen van de reacties op dit topic. Had graag gehoord van de medewerker dat de andere potten niet geleverd konden worden, zal mogelijk een reden voor zijn. Iemand die nog wil ruilen omgeving arnhem? Ik heb de oracle en archilles.

Ik heb dezelfde, en maatje van me heeft dus geinformeerd en men gaf in Rijssen aan dat het alleen maar de oracle en achiles nog waren in de nieuwe opzet.

Ik heb dezelfde, en maatje van me heeft dus geinformeerd en men gaf in Rijssen aan dat het alleen maar de oracle en achiles nog waren in de nieuwe opzet.

Raar verhaal. Wij hadden een gekooid karton en gewoon alles twee keer. Misschien hebben wij dan een oude batch maar zou niet begrijpen waarom je een assortiment zo zou verkleinen..

Ook dit jaar weer 2 vestigingen van valk bezocht, Geesteren en Rijssen.

Geesteren top geregeld, voldoende parkeer mogelijkheden en afhalen verliep soepel. Alleen niet echt zichtbaar waar je moest zijn. misschien puntje voor verbetering.

Rijssen was ook top geregeld met 5 min stond ik weer buiten.

Enige minpuntje.... valk palmwave assortiment had bij mij 12 keer zelfde cake. dat was even een teleurstelling. En nee ik kan niet daar gaan controleren ivm kooi en terug rijden was ook geen optie. is minstens een uur heen en terug.

Rijssen zag er qua locatie goed uit. Buiten iets meer doen met zichtbaarheid maar binnen was top.
Helaas waren de schappen al leeg en van het bestelde eigenlijk 3kwart vervangingen gehad, maar dat zij zo.

Back
Bovenaan