Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op de site staat van wel en ik citeer:
"Zaterdag 31 december 2022 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
Alleen in onze winkels in Nijverdal en Rijssen.
ALLES MOET WEG
50%
OP=OP
WEG=PECH "
Staat onder kopje 'openingstijden'.
De vraag is natuurlijk of er überhaupt nog wat in de winkel ligt tegen die tijd met alle gekte.
Helemaal mee eens! Was dit jaar echt top geregeld! Alles was aanwezig op natuurlijk de afgekeurde springteufel na waar van tevoren netjes over gebeld was. Ze overstijgen mijn verwachtingen weer! Het enige jammere is dat ik er thuis pas achterkwam dat een fontein doormidden was gebroken door de druk van de rest van de producten, maar nog net onder het beton, dus hij zou het nog moeten doen...Dit jaar was ik op de locatie in Rijsen rond 9 uur. Was echt heerlijk rustig en alles klopte van de bestelling. Wat een verschil met het pre corona tijdperk waarbij de helft niet klopte. Echt helemaal super. Volgend jaar weer!
Ja ik heb hem ook gekregen. Persoonlijk geen problemen mee, maar ben wel benieuwd of er een reden voor is idd.Kan het kloppen dat jullie de verkeerde scream cakes van tropic hebben uitgeleverd of gekregen van de importeur? Op jullie site werd er geadverteerd met de oranje versie, maar wij hebben de rode versie gekregen
Vandaag weer eens bij Valk (Nijverdal) geweest.
Paar jaar niet geweest en daarvoor 15 jaar elk jaar.
Wat een verschil nu VWPD gescheiden in van de winkel in Nijverdal.
Geen wachtrijen en kon voor de deur parkeren.
Ik had een middelgrote bestelling en die kopte voor helemaal.
Ik had nog een klein verzoek qua cakes en dat werd meteen geregeld.
Tot volgend jaar maar weer![]()