Valk Vuurwerk Nijverdal

Dat klopt geesteren heeft een aantal andere artikelen die in de andere stores niet verkocht word, daarnaast hebben ze een aantal artikelen gelijk aan de andere 2 stores, en daarnaast hebben we in de andere 2 stores een aantal artikelen die in geesteren weer niet verkrijgbaar zijn .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik zie dat bijvoorbeeld de evo bomber in nijverdal is uitverkocht, is dat er dan helemaal niet meer? Ook niet met de losse verkoop de laatste dagen?

Goedenavond

Normaal is het zo dat wij ( zodra bepaalde artikelen hard gaan ) deze in de webshop's op uitvekocht zettejn zodat deze met de losse verkoop ook nog aangeschaft kunnen worden.
Maar heel soms komt het voor dat een product compleet uit verkocht is alvorens de losse verkoop begint.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Normaal is het zo dat wij ( zodra bepaalde artikelen hard gaan ) deze in de webshop's op uitvekocht zettejn zodat deze met de losse verkoop ook nog aangeschaft kunnen worden.
Maar heel soms komt het voor dat een product compleet uit verkocht is alvorens de losse verkoop begint.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Hoe zit het met de junk/2" fallout? Zullen deze nog aanwezig zijn voor de losse verkoop??

@Subaru

Is het bekend welke cakes in de kiloknaller zitten? En verschilt het per locatie? In mijn geval Rijssen.
Je leest over cakes van Evo de bijv. uit de 3x-heaven komen oid.

Misschien is het al gezegd maar kon het niet zo snel vinden.

Hoor het graag!

Zowel in de kiloknaller als de prof box heb ik de diablo cakes zitten.
Beide dubbel

Voor het eerst bij Valk besteld, ritje van 150km maar het was leuk om de reuring mee te maken! Goed druk wel, maar binnen 40 minuten was ik weer weg. Top service met de karretjes en de flinke bezetting. Helaas vind ik die 150km wel een lange rit om het nog een keer te doen, maar wie weet denk ik daar volgend jaar anders over. Team Valk bedankt!

Dit waren sowieso de filmpjes van vorig jaar, toen er cakes van de tsunami box erin zaten. Maar dit is dus de onduidelijkheid wat ik al vaker heb geroepen hier, erg jammer dat de kiloknaller en profboxen dezelfde cakes bevatten...
Oh ik had idd al gezien dat hij in 2018 was geupload maar deze videos stonden nogsteeds op de webshop van Valk (bij valk proffesional boxen)dus was er van onder de indruk dat dit er ook echt in zat dit jaar :(
Vind zelf de diablo cakes minder mooi en heb er ook 1 los besteld

Ja ik baal er ook van maar goed het is niet anders. Ik heb nu dus 5 diablo cakes.... waarvan 3 dezelfde.
De verwachting was al dat of de profbox of de kiloknaller de diablo cakes zou bevatten maar jammer dat het nu beide is.

Verder goed en snel geholpen.

Dit jaar voor het eerst geweest, ook 150 km enkele reis, maar de moeite zeker waard! Gezien de prijzen ben ik nog steeds goedkoper uit dan als ik alles hier in de buurt haal. Service ook prima met rolcontainers en alles ging redelijk vlot. Toen ik weg wilde rijden gaf mn auto ineens aan dat ik mn bandenspanning moest checken....maar hoe dat nou kan?? :D:bonk:

was goed geregeld, alleen gewone bestelling in de winkel ophalen liep niet goed....de rijd stond tot aan de deur. En heel veel mensen hebben de verkeerde funke pijlen mee gekregen.
Mijn zoon merkte op dat we de verkeerde kregen, de verkoper was overtuigd dat dit de juiste... later bleek dat de twee verschillen funke pijlen hetzelfde nummer hadden.

Zowel in de kiloknaller als de prof box heb ik de diablo cakes zitten.
Beide dubbel

Nou, dat is lekker. Heb ik het hele assortiment of nog erger; veel dubbelen. Moet nog kijken.

De gold explosion 40 was er niet en kreeg twee losse cakes mee uit de gold explosion 80 en dit waren, jawel: diablo cakes....

Iemand die kan bevestigen dat in de gold explosion 40 de diablo cakes zitten?

Valk 40 ook de diabolo cakes. Ik snap de commerciële reden wel maar heel chique is het niet, zeker niet als in het geval van de gold explosion geen gold is, maar dus zoals op de demo de diabolo

Valk 40 ook de diabolo cakes. Ik snap de commerciële reden wel maar heel chique is het niet, zeker niet als in het geval van de gold explosion geen gold is, maar dus zoals op de demo de diabolo

In mijn Valk professional 40 zit een Diablo cake en de heavy legend black widow:bonk:

Anyways: vanochtend mijn bestellingen hier opgehaald. Gezien de verhalen van voorgaande jaren dat het hier soms wel lang kan duren hield ik mijn hart vast. Bij aankomst al een hoop auto's in de straat geparkeerd dus bereidde mij voor op lang wachten.

Niks was minder waar. Stond een flinke rij in de winkel maar was binnen 15 minuten wel aan de beurt. Alles was er op de gold explosion 40 na, waar ik twee cakes uit de 80 voor kreeg. Dit bleek 1 diablo cake te zijn en 1 cake zonder kleurenlabel maar met een label van de double demolition erop?:confused: Krijg bij de valk producten echt het idee dat ze een restpartij kopen en dat in 1 box knikkeren. Vind het wel slordig dat je gewoon totaal niet weet wat je dus koopt en het ook puur willekeurig is wat er in de dozen zit. En ja, dit was enigszins bekend van te voren maar verwacht wel dat ze dan twee (of meerdere) bij elkaar passende dingen in een doos stoppen.

Daarna door naar vuurwerkperdoos waar ik nog iemand met een vuurwerkcrew jas voorbij zag flitsen (:bye:). Gelukkig was de rij hier een stuk korter en ik meen Rene had alles binnen de kortste keren gepakt. Als afsluiter nog iemand met een lege accu op weg kunnen helpen en was binnen het uur weer weg.

Mijn Junks waren vervangen door Evo Eccentric mortieren, ( weet niet welke beter zijn maar ja )verder klopte mijn bestelling en was ik met 10 min weer buiten.

Back
Bovenaan