Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ik bij mijn eerste bestelling een Big 19 en ES 3.0 voor de verschillende effecten had besteld. Later bleek dat deze effecten het zelfde zijn en daarom heb ik nu dus 2x Big 19 extra besteld. Waarom de Big 19 en niet de ES 3.0 extra besteld. Nou, het is makkelijker om bij de Big 19 de effecten te vinden als bij de oude ES van Wolff. Dus het karton ES 3.0 is voor normaal en de 3x Big 19 om in de show te verwerken.Waarom bestel je dan 3x big 19 en 1x es 3.0?doe dan 4x big 19
Omdat ik bij mijn eerste bestelling een Big 19 en ES 3.0 voor de verschillende effecten had besteld. Later bleek dat deze effecten het zelfde zijn en daarom heb ik nu dus 2x Big 19 extra besteld. Waarom de Big 19 en niet de ES 3.0 extra besteld. Nou, het is makkelijker om bij de Big 19 de effecten te vinden als bij de oude ES van Wolff. Dus het karton ES 3.0 is voor normaal en de 3x Big 19 om in de show te verwerken.
Is hier al meer over bekend? Zijn het Asian thunders maar dan omgelabeld of zijn het andere single shots? En de prijs?
Dit zijn inderdaad gewoon de normale Asian thunders, enkel ander labeltje!
Had ook bijna niet anders gekund. Zat een mooie label van Weco op. Een serie cakes had ik me nog kunnen voorstellen.
Ik weet niet waar in Twente je gaat schieten,maar ik hoop ergens in het mooie Hengelo.
Hmz, dat is jammer, dan wordt het voor mij geen ritje Valk dit jaar.
Dan heb je het niet goed gelezen, 1 november is vuurwerkperdoos online, en 1 dec de reguliere collectie.
Wat betreft het nieuws waar Aquafreek het gister over had:
Valk opent een nieuwe vestiging in Rijssen, de Megastore Valk Vuurwerk.
Inderdaad, iets minder spectaculair nieuws dan gehoopt.
Enige nieuwe informatie is dat het adres van de Megastore Jutestraat 19 in Rijssen is.