Valk Vuurwerk Nijverdal

Karton VALK TI THUNDER in de pocket! Grote kans dat ik dikkespijt krijg als ik deze niet in meervoud kan schieten, en nu is het wel een mooie tijd van het jaar om ff een investering te doen.
Zag dat er nog vele kartonnen (174) te bestellen zijn, haast hoef je nu nog niet te hebben. Weet echter niet tot hoelang de aanbiedingen blijven staan.

Hallo ik heb contact gehad met valk . Ze zijn op dit moment heel druk met de fietsen die ze onderhouden . Na de vakantie waarschijnlijk in september komen er meerdere producten online. Dit zeiden ze tegen mij.

Doosje Big19 en Ti-Thunder toch maar vast besteld.
Hopelijk komen er nog een paar goede acties bij in september maar dat zal vast goed komen.

Hallo ik heb contact gehad met valk . Ze zijn op dit moment heel druk met de fietsen die ze onderhouden . Na de vakantie waarschijnlijk in september komen er meerdere producten online. Dit zeiden ze tegen mij.

Tsja het is en blijft ook een fietsenwinkel dus ik heb er alle begrip voor dat ze het daarmee druk hebben.

Zie dat de producten op vuurwerkperdoos weer hun 'normale' prijs hebben. BIG 19 360 euro, immortal gold 175 euro. Ik hoop dat dit betekend dat ze met de site bezig zijn :p

Ik ben vanmiddag nog even langs de zaak geweest. De 3de week in september willen ze met meerdere producten online komen. Ze wachten nu nog op de prijzen van de rubro vuurwerktotaal, enzz Wel heb ik iets gehoord dat er nog iets leuks te wachten staat dus hou de site goed in de gaten

Back
Bovenaan