Valk vuurwerk gaat uitbreiden

subarufreak

VWC lid
Goedenmorgen liefhebbers/ freaks

Graag brengen wij jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen omtrent ons.
Zoals jullie weten zijn wij van valk vuurwerk een winkel die ooit in nijverdal zijn begonnen met de verkoop van vuurwerk.
Deze lokatie groeide in de loop van de jaren zo goed met de verkoop van vuurwerk dat er serieus gekeken moest worden naar uitbreiding, en aangezien uitbreiding binnen dit pand niet mogelijk was moest er uitgeweken gaan worden naar een andere lokatie.
Na veel zoeken zijn wij destijds uitgekomen in rijssen waar wij een nieuwe verkooplokatie konden realiseren, deze lokatie begon al snel boven verwachting te draaien en inmiddels zijn we ook daar zo groot geworden dat wij het wel weer tijd vonden voor een nieuwe uitdaging .
Na wat speur werk en gesprekken voeren kunnen wij jullie het volgende melden.

!!!!!!!WIJ GAAN OPNIEUW UITBREIDEN !!!!!!
ja ja wij kunnen jullie nu met veel plezier melden dat na nijverdal en rijssen wij een 3e MEGA STORE openen .
Hoe wat waar gaan jullie in de aankomende tijd horen , maar dat deze winkel er komt is een feit.
De aankomende periode zal dus voor ons heel druk gaan worden om daar alles klaar te gaan krijgen zodat wij jullie ook daar met de verkoop kunnen gaan verwelkomen.
Dus houd dit topic goed in de gaten en zodra wij jullie meer kunnen melden dan zal het hier vermeld worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Heel erg benieuwd waar de nieuwe winkel komt, maar dit is al geweldig nieuws uiteraard.

Wat een geweldig nieuws voor Valk Vuurwerk! Zeer interessant om dit te zien in een onzekere tijd voor de branche. Ik wens jullie veel succes in het nieuwe pand en ben zéér benieuwd waar dit zal zijn! :D

Goed nieuws, maar zeker ook gewaagd gezien de mogelijke beperkingen / verbod van het vuurwerk.
Ben erg benieuwd, ik hou het in de gaten.

Goedenmiddag allen

Het enige wat ik jullie kan melden en daarbij dus in die zin de vraag in kan beantwoorden is dat de store in overijssel zal zijn .

Dan is daar inieder geval vast duidelijkheid over .

Mét vriendelijke groet
Team valk vuurwerk

Goedenmiddag allen

Het enige wat ik jullie kan melden en daarbij dus in die zin de vraag in kan beantwoorden is dat de store in overijssel zal zijn .

Mét vriendelijke groet
Team valk vuurwerk

Deventer is mooie locatie.

Goedenmiddag allen

Mét vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Zal denk ik dan deventer wel zijn. mooie driehoek. we wachten het rustig af. Opent deze store dit jaar nog ?

Deventer zou wel ideaal zijn als Deventernaar Mocht het Deventer worden dan schat ik zo in dat het ongeveer 150 meter van mijn huis zal zijn ;-)

Back
Bovenaan