[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Ik heb deze vorig jaar een keer niet gehad, maar valt mij op dat de kartonnen stuk handzamer zijn dan de kartonnen van wolf.
Niet alleen de afmetingen maar zeker ook het gewicht big valk 15 kilo big 19 wolf was volgens mij 24 kilo.

Ik heb deze vorig jaar een keer niet gehad, maar valt mij op dat de kartonnen stuk handzamer zijn dan de kartonnen van wolf.
Niet alleen de afmetingen maar zeker ook het gewicht big valk 15 kilo big 19 wolf was volgens mij 24 kilo.

15 kilo? die doos die ik meekreeg van de big19 valk stond op 29 kilo. :p

Erg mooie cakes, harde Burst, stijghoogte precies goed! Tempo mag een tikkeltje sneller en ik had 2 cakes die halverwege stopten...

Top dingen! wel jammer dat er geen reserve lont aanzit. als deze cake weigert moet je eerst dat hele ding lus peuteren.

Toppertjes heb ze per 2 en per 4 geschoten. Alleen het tempo kan inderdaad iets omhoog.

Wederom goede prijs/kwaliteit potten.
De versie van vorige jaarwisseling had meen ik reservelonten (waren aan bovenzijde afgedekt met rode folie). De versie van deze jaarwisseling had geen reservelont (waren aan bovenzijde afgedekt met een zilverkleurige folie).
Bij mij haperde er 1 pot, stopte na het eerste schot.
Bij mijn broer vloog er bij 1 pot de laatste 3 kogels (gaan tegelijk) aan de onderzijde uit de pot en vervolgens 3 kanten op door de straat, gelukkig wel goed afgelopen.

Back
Bovenaan