Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe is de burst in jullie optiek, in vergelijking met duurdere 30mm cakes?
Weet iemand of de cakes los een naam hebben en welk effect bij welke naam?
Wil ze per 2 afsteken en dan moeten ze wel bij elkaar passen.
Volgens mij zitten er 2 keer 6 in... dezelfde bij elkaar zoeken en je bent klaar. qua uitwerking kan je volgens mij ook in etiket vinden.Weet iemand of de cakes los een naam hebben en welk effect bij welke naam?
Wil ze per 2 afsteken en dan moeten ze wel bij elkaar passen.
Deze set wordt ook verkocht onder de noemer 'buurt assortiment' met 1x6 cakes en als set per 2 in 1 verpakking.Volgens mij zitten er 2 keer 6 in... dezelfde bij elkaar zoeken en je bent klaar. qua uitwerking kan je volgens mij ook in etiket vinden.
Deze set wordt ook verkocht onder de noemer 'buurt assortiment' met 1x6 cakes en als set per 2 in 1 verpakking.
Ik denk dat 'ie bedoeld..dat het zo op de site van valk genoemd word..Dat heb je verkeerd, dat is een compleet andere set![]()
Buurt ass. zit o.a. een tail cake in, die mist in deze set al..
Dat heb je verkeerd, dat is een compleet andere set![]()
Buurt ass. zit o.a. een tail cake in, die mist in deze set al..
Dit zijn gewoon 6 cakes van de big 19 alleen met de nieuwe norm als vorm.Bedankt voor info die ik zelf ook weet. Ik heb het niet verkeerd want niet over het welbekende buurtassortiment maar de Valk eigen buurt assortiment. https://fietsshopdevalk.webshop.kei.io/artikel/valk-buurt-assortiment-6-stuks
Ik heb de Valk Big 19 x6 tweemaal besteld. Voorheen zaten er in 1 doos 6 verschillende effecten. Deze schiet ik dan per 2. Kom ik er dit jaar achter dat er in 1 karton van 12 cakes maar 2 effecten zitten. Dat betekent dus dat ik nu 2x 6 dezelfde heb. Een maatje van me had er nog naar geinformeerd maar er kan niet geruild worden, er zijn gewoon geen andere effecten meer. Erg jammer want dat had wat mij best op de site gemeld mogen worden.
Inderdaad, op de site staat ook dat het 6 verschillende cakes zijn. Heb mijn karton nog niet ontkooid, maar zal dat straks doen en kijken!
Hoe kan het dat jij een karton hebt gekregen? Ik heb er namelijk ook 12 besteld maar 6 doosjes van 2 gekregen.