[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Prima assortiment om te fakkelen! Daarna komt er nog een Tropical Night (Pangu) en Zena Shell Kit voorbij om het af te sluiten maar de Big 19 cakes waren geweldig!

Ik heb mij niet echt verdiept in dit assortiment, maar dit assaortiment is dus eigenlijk de oude big 19 van Hardix? Tenminste dat zie ik in de openingspost staan. Nou wil ik wel weten wat er dan voor verschil is in de assortimenten van Hardix, VWT en Valk ?

Valk Big 19 wordt speciaal door Rubro voor Valk geïmporteerd.
Deze waren ook verkrijgbaar bij vuurwerkoutlet in het noorden van het land.

Ik heb mij niet echt verdiept in dit assortiment, maar dit assaortiment is dus eigenlijk de oude big 19 van Hardix? Tenminste dat zie ik in de openingspost staan. Nou wil ik wel weten wat er dan voor verschil is in de assortimenten van Hardix, VWT en Valk ?

Deze komen bij Rubro vandaan inderdaad en hebben dezelfde effecten als de oude big19/super 6-19 van Wolff.

Perfecte blokjes. 19 shots 30mm goede burst goede spreiding. Ik ken niet veel producten die zoveel waar voor hun geld geven. Al meerdere jaren op rij aanwezig in de collectie. En elk jaar verbaas ik me er weer over hoe goed ze zijn!

Prijs technisch is het natuurlijk top maar om nou te zeggen dat het echt fantastisch spul is.. mwuah.
Boeketten spreiding is top en lekker groot alleen vindt ik ze zeer magertjes en kan wat mij betreft zeker nog verbeterd worden. Ik betaal dan liever iets meer voor echt top spul dan dat ik ga voor kwantiteit.

Hier nog mijn straat filmpje.

2 karton in bestelling. Heerlijk spul voor weinig. Wil je de laatste ontwikkelingen in consu vuurwerk dan moet je dit assortiment niet nemen. De harde burst en spreiding maken echter veel goed. Prijs kwaliteit ongeevaneerd.

gewoon aan elkaar knopen, heb je echt wel chaos voor weinig.
540.jpg

2 karton in bestelling. Heerlijk spul voor weinig. Wil je de laatste ontwikkelingen in consu vuurwerk dan moet je dit assortiment niet nemen. De harde burst en spreiding maken echter veel goed. Prijs kwaliteit ongeevaneerd.

Helemaal mee eens, niet de laatste ontwikkelingen. Maar o zo goede prijs/kwaliteit verhouding.:thumbup:

Back
Bovenaan