[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Prijstechnisch zeer goed, zeker nu bij Vuurwerkperdoos.nl. Maar kwa volheid in boeketten schieten ze iets te kort op de Fairytail en al zeker op het Brasillian assortiment.

Heb de big 19 vandaag besteld, die 12 cakes voor 110 kon ik niet laten liggen. Wou eigenlijk nog een fairytale assortiment dit jaar bestellen omdat ik brasilian box vorig jaar had. Maar zoals ik jou moet geloven is het brasilian assortiment dus beter dan het fairytale assortiment

Heb de big 19 vandaag besteld, die 12 cakes voor 110 kon ik niet laten liggen. Wou eigenlijk nog een fairytale assortiment dit jaar bestellen omdat ik brasilian box vorig jaar had. Maar zoals ik jou moet geloven is het brasilian assortiment dus beter dan het fairytale assortiment

Ze komen beide voor in de compilatie van Raider ( pyroblom op YouTube ). En ze zijn beide echt super dik! Maar de Brasilian Box is nog een stap dikker en qua effecten ook gevarieerder ( kleurrijker ). Maar verder wel van hetzelfde kaliber en komen beide ook uit dezelfde gruwelijke fabriek.

Ze komen beide voor in de compilatie van Raider ( pyroblom op YouTube ). En ze zijn beide echt super dik! Maar de Brasilian Box is nog een stap dikker en qua effecten ook gevarieerder ( kleurrijker ). Maar verder wel van hetzelfde kaliber en komen beide ook uit dezelfde gruwelijke fabriek.
dan word het de brasilian box weer dit jaar.

Oh, zeker zo’n ouderwetse lompe doos net als de big 19 vroeger.. Jammer, had eigenlijk gehoopt per 6.

top cakes, na 4 jaar deze gehad te hebben laat ik hem dit jaar liggen en ga ik voor wat anders.
Maar voor het geld ga je zelf in duitsland niet wat berters krijgen.

Deze zijn verpakt per 12.

Oh, zeker zo’n ouderwetse lompe doos net als de big 19 vroeger.. Jammer, had eigenlijk gehoopt per 6.

2ecjfiv.jpg

Dit is prima toch? Of had je een beter idee om 12 cakes in een doos te proppen?

2ecjfiv.jpg

Dit is prima toch? Of had je een beter idee om 12 cakes in een doos te proppen?

De big 19 van vroeger zat in een platte doos van 12 stuks. Zie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?3648-Big-19&p=680677&viewfull=1#post680677
Ik meen dat deze later verdeeld was in 2 doosjes van 6 per stuk. Ooit is 3 karton big 19 gekocht en dat was een hoop gedoe met vervoer omdat dit een platte doos was. Vandaar mijn vraag :)

Per 6 op elkaar gestapeld is ook een mooi formaatje! Thanks voor de foto’s.

Qua vervoer is het inderdaad handiger om 2 lagen van 6 te hebben dan 1 laag van 12. Blijven verder geweldige toppers dit.

Zou daar wel beetje voorzichtig mee zijn, hier vorig jaar geen reserve lont en dit jaar ook niet helaas. Echter vind ik het wel leuk werk om door te lonten en ermee bezig te zijn, heb niet een mega collectie dus beetje klooien kan geen kwaad voor mij(:

Wat komen hier toch een gruwelijke klappen vandaan! Als je deze per 2 schiet dan heb je gewoon geweldige blokjes voor nog geen 20 euro per stuk.

Gratis gekregen bij mijn bestelling (2e jaar) en wat blijft deze goed: harde burst en grote effecten. Volgend jaar maar eens zon doos bestellen

Back
Bovenaan