Valentijnsvuurwerk Knokke-Heist 11-02- 2012

echt iedereen gebruikt een soort van romantisch ge***, om daar naar toe te gaan :p haahahah geweldig

ik zeg tot vanavond mensen !!

Laterzzz

Salades uhmmm juist jah :p

als jij naar een vuurwerkshow gaat, wil je toch ook vuurwerk of niet :p

Dus we gaan naar de mac en nemen dus een dikke sappige burger !!

Ikkuh wel ja :D, maar Jaco leek ff van zijn geloof gevallen...
Ik geloof dat het wel weer goed met hem gaat, na zijn bericht hier :D

VEEL PLEZIER IEDEREEN!

Zoww ook weer thuis,
Heb zeker een mooie dag gehad. Eerst naar Doel geweest in belgie om wat foto`s te maken ! voor iedereen die van fotograferen zeker een tip op daar na toe te gaan.

Rond 5 uur reden we weg uit doel om naar knokke te gaan. Zat een biertje te drinken op een lekker verwarmd terras :-) , en daar zag ik Ricow en dsnl langs lopen. Nadat het biertje op was ben ik richting het schiet terrein gelopen. Helaas niet echt een mooie plek kunnen vinden...... Toen zag ik o.a vinnie staan met nog wat freak volgens mij, dus heb daar ook maar me camera neer gezet qua beeld helaas veel te dichtbij maar ach daar kunnen we mee leven :-), het meest vervelend was dat er voor me een auto stond, die mijn avond ging verpesten ! Jullie raden het al bij elke klap van het vuurwerk begon zijn alarm :@ dit was dus zwaar *****, dus ben na 5 min maar ergens anders gaan staan, en daar zag ik jack ook nog ffies :-) De show zelf vond ik geweldig mooi ! Maar de finale deed het hem toch echt :-) Kwijl liep uit het mondje :-)

Filmpje komt z.s.m

Gr stefan

Vanavond het Valentijns vuurwerk in Knokke bezocht.
gelukkig stond de muziek niet zo hard als vorig jaar.
op een paar kleine foutjes na een mooie pyromusical gezien.
mooie steppers/single shots. op maat van de muziek.
ook figuur bommen gezien zoals smilies hartjes en ringen.
en de finale mag er absoluut wezen.
eerst even 3 fotootjes. de rest komt later....

Valentijn2012_1_.JPG

Valentijn2012_2_.JPG

Valentijn2012_3_.JPG

Zoww ook weer thuis,
Heb zeker een mooie dag gehad. Eerst naar Doel geweest in belgie om wat foto`s te maken ! voor iedereen die van fotograferen zeker een tip op daar na toe te gaan.

Rond 5 uur reden we weg uit doel om naar knokke te gaan. Zat een biertje te drinken op een lekker verwarmd terras :-) , en daar zag ik Ricow en dsnl langs lopen. Nadat het biertje op was ben ik richting het schiet terrein gelopen. Helaas niet echt een mooie plek kunnen vinden...... Toen zag ik o.a vinnie staan met nog wat freak volgens mij, dus heb daar ook maar me camera neer gezet qua beeld helaas veel te dichtbij maar ach daar kunnen we mee leven :-), het meest vervelend was dat er voor me een auto stond, die mijn avond ging verpesten ! Jullie raden het al bij elke klap van het vuurwerk begon zijn alarm :@ dit was dus zwaar *****, dus ben na 5 min maar ergens anders gaan staan, en daar zag ik jack ook nog ffies :-) De show zelf vond ik geweldig mooi ! Maar de finale deed het hem toch echt :-) Kwijl liep uit het mondje :-)

Filmpje komt z.s.m

Gr stefan

Leuk stukje text, maar als ik het zo lees lijkt het net of je daar alleen bent hen gegaan en toch was je volgens mij samen met je meisje of niet :rolleyes:

Vin en stefan alvast bedankt voor het delen en ik ben benieuwd naar de rest van het materiaal, top.

Weer een mooie show gezien vanaf een mooi afstandje:) en lekker breed geschoten met een zeer lekkere finale!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gr JefFreak

Laatst bewerkt:
Als ik zo de foto's en de filmpjes zie, vindt ik het jammer dat ik niet even ben gaan kijken. Ook al heb ik het nog een keer geprobeert bij me vriendin. 2 keer vuurwerk op de avond was geen goed plan :p haha Grap.

Helaas kan ik hier dit jaar niet bij zijn. (vorig jaar was het erg leuk/mooi) Dit ivm een leuk weekend weg met me vriendin. :D Kon haar niet overhalen om even een kijkje te gaan nemen. :sad: Ze zei met de volgende woorden "We maken ons eigen vuurwerk" dus voor mij geen Valentijnsvuurwerk in Knokke-Heist.

Veel plezier wie er allemaal gaan.

Veder mooie filmpjes en foto's ben benieuwd naar de rest!

Het was zeker een geslaagde show, al vond ik hem iets minder overkomen als vorig jaar. Dit blijft toch één van de beste shows zo vroeg in het jaar! Mooie taferelen met single shots, kwaliteitsbommen en een prachtige loeiende alarm auto.. De beelden komen er straks wel een keertje aan!:)

Leuke avond gehad, vermakelijke show met leuke producten.
Muziek vond ik echt bagger, paar kleine foutjes gezien met verder goed geschoten, finale was lekker, fijn om weer is wat geweld te zien in Knokke:)
Video van mijn kant zal z.s.m. hier geplaatst worden.

Heb me prima vermaakt gisteren. Leuke show gezien met mooie bommen. Flinke rode dahlias (welke fabrikant?), watervallen, hartjes, smileys. Finale was heerlijk, met hele goede salutes. Heb nog even gekeken of ik jack zag smiddags maar die was goed verstopt volgens mij lol. Ben medefreak gort11 ook nog tegen gekomen, nog veilig thuis gekomen na die lange rit ;)

Bedankt iedereen voor de films, zie mezelf er zelfs opstaan haha.

Back
Bovenaan