Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Salades uhmmm juist jah
als jij naar een vuurwerkshow gaat, wil je toch ook vuurwerk of niet
Dus we gaan naar de mac en nemen dus een dikke sappige burger !!
Zoww ook weer thuis,
Heb zeker een mooie dag gehad. Eerst naar Doel geweest in belgie om wat foto`s te maken ! voor iedereen die van fotograferen zeker een tip op daar na toe te gaan.
Rond 5 uur reden we weg uit doel om naar knokke te gaan. Zat een biertje te drinken op een lekker verwarmd terras, en daar zag ik Ricow en dsnl langs lopen. Nadat het biertje op was ben ik richting het schiet terrein gelopen. Helaas niet echt een mooie plek kunnen vinden...... Toen zag ik o.a vinnie staan met nog wat freak volgens mij, dus heb daar ook maar me camera neer gezet qua beeld helaas veel te dichtbij maar ach daar kunnen we mee leven
, het meest vervelend was dat er voor me een auto stond, die mijn avond ging verpesten ! Jullie raden het al bij elke klap van het vuurwerk begon zijn alarm :@ dit was dus zwaar *****, dus ben na 5 min maar ergens anders gaan staan, en daar zag ik jack ook nog ffies
De show zelf vond ik geweldig mooi ! Maar de finale deed het hem toch echt
Kwijl liep uit het mondje
Filmpje komt z.s.m
Gr stefan
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Helaas kan ik hier dit jaar niet bij zijn. (vorig jaar was het erg leuk/mooi) Dit ivm een leuk weekend weg met me vriendin.Kon haar niet overhalen om even een kijkje te gaan nemen.
Ze zei met de volgende woorden "We maken ons eigen vuurwerk" dus voor mij geen Valentijnsvuurwerk in Knokke-Heist.
Veel plezier wie er allemaal gaan.