Valencia

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1695
Artikelnaam: Valencia
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 45 schots
Effectomschrijving: De grootste gouden waaiercake van het land: 45 gouden mijnen en gouden boeketten van links naar rechts. Vult de lucht helemaal met goud!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1695_valencia.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=zKS2wUsp8tA

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij persoonlijk nu al HET label van 2013.
Geweldig mooi gemaakt, top.
Effect omschrijving klinkt ook goed, deze houd ik zeker in de gaten.

Volgensmij is dit zown grote bak als de hunter en die hongkong ofz:p

Ben stiekem ook benieuwd naar de dummies.

Hele leuke waaier, eerst shots van links naar rechts en terug 1 voor 1. Na een aantal shots 3 shots tegelijkertijd! Is een hele leuke cake, denk dat je je op een afstand of op film niet echt kan inschatten wat voor geweld het is in een straat... Toch wel mooi! Maar zal er toch nog een keertje voer denken, of met een leuke korting doen!

Velen vinden dit label fantastisch, ik vind het label weer helemaal niets. Zo zie je hoe smaken kunnen verschillen, de cake zelf vind ik weinig verrassend en zelfs tegen eentonig aan en kan ik de waaiervorm nauwelijks tot niet ontdekken. Wel vind ik de effecten op zich zelf heel goed en groot overkomen.
Toch jammer want toen ik de naam zag dacht ik echt dat er een waar spektakelstuk zou komen.

Een goed product voor een thema binnen een consushow. Iemand die even twee boeketten tegelijkertijd wil in de lucht, maar dat wel relatief rustig, dan een blokje als dit prima inpassen in een show. Zou eveneens een mooi product kunnen zijn voordat je vol gas door gaat naar een goudfinale.

Ik snap de negatieve reacties enigsinds wel. Voor ons freaks is deze cake niet de topp of the bill. Te weinig (tot geen) variatie in effecten en tempo. Hij is langdurig maar de effecten zijn mooi uitgewerkt.

Met een prijskaartje van 60 euro, vind ik dit een mooie cake voor de consument die lang wil genieten van een mooi stukje vuurwerk.

Voor freaks die gaan voor het wow effect, zal deze cake in zijn eentje niet voldoende zijn.

Voor niemand is dit een aanrader. Kleine boeketten, geen variatie en laag tempo. Bij wolff is zoveel beter te krijgen, viel ook gisteravond in de finale echt weg als een beetje een zielige pot.

Geen aanrader.

Wolff doet er slim aan in mijn ogen door even naar China te bellen en het tempo te veranderen. De effecten zijn erg leuk maar het tempo maakt het een cake om in slaap te vallen. Ik denk als de cake gewoon snel 1 voor 1 gaat (achter elkaar door) dat het al veel leuker is om naar te kijken.

Back
Bovenaan