Valencia 2015

Dat duurt nog wel even zeg :frusty:

Dit jaar wilde ik en mijn broer al die kant op, maar hij moest onverwacht naar het buitenland voor werk, dus zal hem eens overhalen 2015 ook daadwerkelijk mee te pakken.

Dit gaat voor mij de eerste keer Fallas worden, nu even opzoek naar leuk verblijf en tickets want we zijn er lekker op tijd bij! :D

Transavia voor de tickets en booking.com voor het verblijf. Dat is wat ik heb gedaan. En als ik jou was zou ik ook gelijk kijken hoe ver het naar het plein en de bedding lopen is.

Wij doen de tickets ook altijd via transavia idd.
Appartement boeken wij altijd via getmeanapartment.

Dit jaar voor het eerst genieten in Fallas :) Ook een deze dagen even boeken bij een hotel dat een beetje in het centrum zit. Iemand tips?

Er zullen vast nog tickets en hotels te boeken zijn, even goed zoeken en snel boeken:wink:.

Omdat ik nog niet weet hoe ik dan zit met stage en vrij krijgen zou het als ik kan gaan een las-minute boeking zijn. Zijn er dan nog voldoende hotels vrij, en wat kan ik dan verwachten van de hoogte van het vliegticket? Ben nog nooit naar Fallas geweest, en wil er zo graag heen...!

Omdat ik nog niet weet hoe ik dan zit met stage en vrij krijgen zou het als ik kan gaan een las-minute boeking zijn. Zijn er dan nog voldoende hotels vrij, en wat kan ik dan verwachten van de hoogte van het vliegticket? Ben nog nooit naar Fallas geweest, en wil er zo graag heen...!
Ik heb vorig jaar in januari mijn reis geboekt naar fallas en toen was ik voor een retourtje ongeveer 130 euro kwijt, met 3 overnachtingen in de Holiday Inn naast de beding kwam dit totaal rond de 250 euro te liggen.

Voor iedereen die het niets uitmaakt om een stukje te tuffen.. Zeer goedkope vluchten momenteel via charleroi

Knipsel.png

Voor iedereen die het niets uitmaakt om een stukje te tuffen.. Zeer goedkope vluchten momenteel via charleroi

Knipsel.png

Das hele andere koek dan ik betaald heb 2 maanden geleden met TRIESTAVIA vanaf AMS :frusty: Vind het erg jammer dat er maar zo weinig maatschapijen zijn die Valencia in deze periode rechtstreeks hebben. Vueling zou mooi zijn maar die doen dat alleen in de zomer

Back
Bovenaan