V-Master [Compound]

Hele gave compound zeg, tempo is perfect en effecten komen groot en vol over op film. Prijs is dik in orde vind ik.

Was echt klaar met m'n lijstje en heb me lang in kunnen houden maar ben toch weer gezwicht. Heerlijke box met lekkere effecten in een goed tempo. Prijs van €55,- plus 20% gratis vuurwerk (kinder vuurwerk brillen van gekocht die ik nog nodig had) dus kost me eigenlijk maar €44,- :thumbup:

Deze box in tweevoud bij Souman vuurwerk in Hattem besteld. Voor slecht 110,-. Heel erg benieuwd! Ga hem denk ik in W-shape afsteken. Dat wordt lachen!

Deze box in tweevoud bij Souman vuurwerk in Hattem besteld. Voor slecht 110,-. Heel erg benieuwd! Ga hem denk ik in W-shape afsteken. Dat wordt lachen!

Dan ga ik je dus nog wel zien tijdens de verkoop dagen. ;-) werk daar tijdens vuurwerkverkoop
greetzzz

V-master Batch 2018,
kijk eens naar de prachtige omschrijving op de deksel van het karton.

IMG_20181207_151222a.jpg

ik zou zeggen probeer hem even uit de QR code.

IMG_20181207_151242.jpg

Bijlagen

• IMG_20181207_151222.jpg
    IMG_20181207_151222.jpg
    207,8 KB · Weergaven: 1
V-master Batch 2018,
kijk eens naar de prachtige omschrijving op de deksel van het karton.

Bekijk bijlage 41666

ik zou zeggen probeer hem even uit de QR code.

Bekijk bijlage 41665

Wel gek dat op deze doos dan weer 2x 40shots staat, terwijl er in het begin van dit topic is aangegeven dat het 100 shots is!

Kan iemand hier (weer) duidelijkheid in geven?

Helaas is mijn budget niet meer toereikend voor deze box, dus volgend jaar deze als eerste aanschaffen :-D

Dan ga ik je dus nog wel zien tijdens de verkoop dagen. ;-) werk daar tijdens vuurwerkverkoop
greetzzz

Leuk! Weet jij heel toevallig of ze de 2017 versie nog hebben? Heb wel bij opmerking gezet dat ik die het liefst heb. Het ging ook om een flinke aanbieding, dus zou zo maar kunnen. Ik hoop het in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Wel gek dat op deze doos dan weer 2x 40shots staat, terwijl er in het begin van dit topic is aangegeven dat het 100 shots is!

Kan iemand hier (weer) duidelijkheid in geven?

Helaas is mijn budget niet meer toereikend voor deze box, dus volgend jaar deze als eerste aanschaffen :-D

ik dacht je heb helemaal gelijk dus even de koe bij de horens gevat , nu kan deze uitspraak nog?!,
even de 2017 en 2018 versie open gemaakt en het is 80 schots.

Wat een dikke topper is dit! Deze box heeft echt alles. Shapes, tails, grote boeketten met een dikke burst. En toen ik de prijs hoorde dacht ik echt.. What?!

Deze box is op 60 meter afstand geschoten.

Vond dit gisteren echt een hele dikke bak bij de demo van 7kamp. En helemaal voor de prijs! Hieronder nog een foto van de V-Master in actie.

IMG_0203.jpg

mag toch hopen productie..
hij is niet goed genoeg voor een sample (effecten blijven niet lang hangen)

Deze heb ik vorig jaar gehad. Hij was toen zeker zoals op films hierboven. Enig nadeel is dat de bak snel klaar is, had liever nog 80 shots extra :cool:.

Ik heb deze gisteren ook in Berkel gezien. Erg vette cakebox! Zeer harde knallen, prachtige tails, vette mines. Prijs is echt laag te noemen. Topper!

Video in 4K!

Back
Bovenaan