aasamember
VWC lid
Bij Intratuin op de site staat 100 schoten, dus ik denk dat het gewoon 2x 50 moet zijn?
Geen idee, want de video van Bolle040 hierboven laat 2x 40 shots zien en de tubes heb ik nooit geteld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij Intratuin op de site staat 100 schoten, dus ik denk dat het gewoon 2x 50 moet zijn?
Ter voorkoming van doorschieten doe ik altijd aluminiumfolie tussen de openingen bij waaier boxen/cakes.
Overal waar je tussen de tubes door naar beneden kan kijken. Er vanuit gaande dat je natuurlijk de folie bovenop er af haalt. De lonten liggen daar meestal vrij, dit is niet zo handig wanneer er met de lancering vonken vrij komen. Om te voorkomen dat deze vlam vatten doe ik er aluminiumfolie tussen. De tubes laat ik aan de bovenkant dus helemaal vrij, maar er tussen folie.Hoe bedoel je bij de openingen? Waar precies bij de openingen?
de folie gewoon erop laten? zo ja, dan zou dat dan toch vonkoverslag moeten voorkomen?Overal waar je tussen de tubes door naar beneden kan kijken. Er vanuit gaande dat je natuurlijk de folie bovenop er af haalt. De lonten liggen daar meestal vrij, dit is niet zo handig wanneer er met de lancering vonken vrij komen. Om te voorkomen dat deze vlam vatten doe ik er aluminiumfolie tussen. De tubes laat ik aan de bovenkant dus helemaal vrij, maar er tussen folie.
Ik doe dat nooit meer. Heb het idee dat de boel dan lager schiet en soms zit er een stukje karton onder de folie. Tevens kan ik zo mooi controleren of de tubes allemaal netjes rond zijn.de folie gewoon erop laten? zo ja, dan zou dat dan toch vonkoverslag moeten voorkomen?